JP_Collen
Ny medlem
Dream-Park..vart då i åre???
Jaha då var det dax igen att klaga på Åre, eller skistar om man så vill på deras osnabbhet i vad gällande att bygga hopp. Ok, i rödkullen står dom ju uppställda..Men räcker det?? Bräcke-parken som ska föreställa ett "dream-park", finns ingenting som går att hoppa på..Inte ens början till kickar..Den backen är just nu avstängd för åkning...Man tycker ju att dom borde börja att blåsa dit snö för att bygga hopp men vad görs...? Och pipen..Visst är den stor och grym nu när dom bygger..Men kommer dom att hålla den väl shejpad hela vintern? Och när kommer den igång??
Hur roligt är det för alla att hoppa i rödkullen med en platå på 4-5 meter (kanske), utvecklas man något? jO det gör man men bara till en viss gränsMen vart ska alla de lite "bättre" åkarna vägen som tycker rödkullen är för litet för sina trix...? Varför har andra anläggningar fått igång sin park mycket tidigt på säsongen??
Ska Åre, som är Nordens största anläggning ha sämst park? Parkåkning är en sån stor grejj så det är värdelöst tycker jag.....
Jag tror tillockmed att sportlovet är i fara när alla kommer och ska trängas på det lilla inrunnet i rödkullen!
Börja bygg i bräcke..stora feta kickar...
ÅSIKTER i detta ämne???
Hur roligt är det för alla att hoppa i rödkullen med en platå på 4-5 meter (kanske), utvecklas man något? jO det gör man men bara till en viss gränsMen vart ska alla de lite "bättre" åkarna vägen som tycker rödkullen är för litet för sina trix...? Varför har andra anläggningar fått igång sin park mycket tidigt på säsongen??
Ska Åre, som är Nordens största anläggning ha sämst park? Parkåkning är en sån stor grejj så det är värdelöst tycker jag.....
Jag tror tillockmed att sportlovet är i fara när alla kommer och ska trängas på det lilla inrunnet i rödkullen!
Börja bygg i bräcke..stora feta kickar...
ÅSIKTER i detta ämne???