droppa

Giro

Ny medlem
droppa
jag undrar hur högt ni har droppat ifrån lr om ni har droppat från något konstigt ställe...jag har endå droppat från ett hus tak...tihi

droppa
muppas é de sant? 8-) hur kom du upp isånfall?

ja har droppat 2 meter lite uppförsbacke stillastående, ( en elbox)

droppa
Man har inte mycket koll om man tror att muppas menar allvar. Nåja, en 4-metersklippa har jag i alla fall tagit; själva fallet blev väl ca 6 meter (man landar ju ofta en bit bort från klippan).

droppa
sånna fall har jag droppat 22 meter fast i ett annat medium, nämligen orent diväteoxid med ganska hög halt natriumklorid iförd våtdräkt och 300 bars enkeltolva.. det ni..

:D

droppa
har droppat från en liten 5-metersklippa i tänndalen.. o så har jag droppat med en plast-snowboard från en 3-metersklippa utan snö typ, o landa på en frusen rot som stack upp.. en spricka i höftbenet blev resultatet.. haha

droppa
droppade från olympia liften i Åre, arkt ner i pudret! :P.. hade ju såklart kollat upp så att det var lugnt o hoppa ner där! men det var inte på det högsta stället utan det kanske var en ca 4 meter! men ändå :P!

droppa
Har droppat från andra våningen på en jättelik villa. Hade böjt och brutit sönder en sängbottenspånskiva så den skulle likna en snowboard. Klädsel: två par kalsonger varav ett par på huvudet. Promillehalt: Inte mycket mer än 1,5. Snödjup: 15 cm. Fotobevis: Ja.

droppa
ca 10 meter i saalbach denna säsong...landade i bottenlöst (läs 0.5-1meter pow pow) landningen var man ju inte ens i närheten av att sätta =)

droppa
ett ustak i st:anton men det var nog bara 1-1,5meter en stol lift ca 3m och en hängdriva i st:anton stuben va kanske 4meter riktigt skönt ;)

droppa
2m i riksgränsen kanske lite mer eller mindre. med puderlandning. sedan 1,5 från en klippa i luleå med packad plattlandning. bäst? ojaah

droppa
Ja droppa från första platån i white magicland i tandådalen...hehe de va skit kul...som tur är så har jag hårt skruvade skido...peace out

Tillbaka
Topp