Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Blev utknuffad ur ett flygplan på 1200 meters höjd trots att jag höll mig fast och skrek och gormade som en galning. Landningen gick dock bra. Det där freaket till befäl skulle jag dock vilja ha några ord med mellan fyra ögon!
Såg när min kompis skulle droppa från en klippa, typ 3m! Vet inte riktigt vad som hände, men han tappade skidorna ellre nåt, o gjorde en volt, o begravde sig själv i lössnön! Riktigt kul att se på! Hände i Hovfjället!
Någonstans i Kittelfjäll på ett riktigt olämplig ställe hittades ett drop på dryga 5 meter. Landningen var sådan att man var tvungen att snedställa skidorna redan i luften och landa 90* mot åklinjen. Att bränna vidare rakt ner efter droppet kom inte ens på tal. Filmbevis finns om du tvekar...
ååå jag har dropat 28000 meter å landa på höger örat å då trycktes allt öronvax ut så jag landa rätt mjukt!! jag skojar inte PS: jag landa på en sten!!.. bröt bara öron snibben
.:MUPPAS:. <-patetisk kille. han måste ha råkat sätta en 9 förmycket
hängdriva på nästan två meter och man landade där det va typ rakt ner,nästan 90 grader
ja vet att två meter inte är högt men jag har aldrig hittat nåt högt dropp,men i vinter ska de bli!
Räknas stolsliftsdrops? I sånna fall e man ju erfaren. Dock på låga höjder (2m..) ... haha.. Jag har planerat att dropa från vårt 3-vångingshus i gamla stan! (inte.. Gatstenarna skulle förstöra skidorna :D
muupas är en mes... jag har droppat 45 meter och landade på is så jag skönk fan inte ner.. bara mesar som gör det... och just de ja.. jag var naken och hade bara en skid :p
har droppat från ett tvåvåningshus med en snowracer. landade i en brant nedförbacke, dock inte på snowracern. Har också droppat från en 3 meters snödriva ner på en kompis som låg under snön.. det var kul.. !!!
Jag har droppat 17 meter ner i drickan i östersjön utan tuber eller annat fjoll.
Sen droppade jag ett par bumlingar på muggen för en timme sedan... det var skönt som fan, men det var nog bara på ca 20cm höjd. Men ändå.
När jag föll ner från himmelen så droppade jag väl rätt så många mil. Dock så ska man komma ihåg att jag hade mina vingar på mig så det kanske inte räknas. Men jag stog genom landningen i alla fall
jag har droppat från taket på våran stuga var väl cirka 40 cm åtminstonde sen har man ju dragit en i bräcke från ett av hoppen ner på plattan men jag vet inte om det räknas som ett drop men det kändes då f*n som det :P