Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hahahaha kommer du med den nu? Har funnits ett par år(4?). Och det är ca 1-4 grader har jag för mig... Inget som märks om man jämför med den duck man brukar se på skidor.jeffa sa:Fischer gör pjäxor med Duckstance.
Skulle (med största ödmjukhet) vilja höra en förklaring till detta av alla skeptiker...
Någon? Hasse kanske?
Sjukt dålig förklaring till din skeptiska inställning. Eller rättare sagt ingen förklaring alls...Hasse_Lindborg sa:Hahahaha kommer du med den nu? Har funnits ett par år(4?). Och det är ca 1-4 grader har jag för mig... Inget som märks om man jämför med den duck man brukar se på skidor.jeffa sa:Fischer gör pjäxor med Duckstance.
Skulle (med största ödmjukhet) vilja höra en förklaring till detta av alla skeptiker...
Någon? Hasse kanske?
För övrigt är det en trevlig pjäxa..
Ehhh okej???Hasse_Lindborg sa:Nope och du kommer inte få en heller då jag inte orkar diskutera detta nu...
Eller inte ens innan någon kan bevisa att det är bättre att köra duck för alla människor.
Trodde att vi hade kommit fram till att det passar några och inte andra? Och att det inte har betydelse på puderskidor och att Hendryx bygger skidor för pisten?
Över och ut och till sängen.... poffffff