Duktig tjej

Duktig tjej
Känner en duktig tjej som åker en del i pist men kommer att styra över på uteslutande offpist. Hon behöver köpa nya lagg till vintern, men frågan är vad? Funderar om Völkl G4 i 179cm blir fel val? Husse har varit inne på Series varianten av Salomon, men jag inbillar mig att hon kommer att njuta mer av en fet skida typ G4,Ak-launcher mm (men i kortare längd). Några tips där ute från någon med egna erfarenheter?

//GoFat

Duktig tjej
Tror brorsan testade VölklG4 när vi var i alagna förra vintern o han gillade den inte, det är allt jag kan säga. Han kanske inte hade tillräckligt med power för att utnyttja dem maximalt, men testa kan man ju alltid. själv kör jag på ett ganska tråkigt men säkert val, salomon x scream 9. Den passar mig perfekt eftersom jag inte är så jättetung. En bra skida som man säkert kan köpa begangnad. Billigt är bra! :)

Duktig tjej
se där ja!

Atomic tycker jag!
Deras TEN.EX, fet så det räcker grym off pist men fortfarande helt ok i pist.... kommer att tillverkas från denna kommande vinter i längder från 160 för att passa även tjejer! Ta en titt efter den!!!

/First Descent

Tillbaka
Topp