Dundret Slopestyle Open

Dundret0970

Aktiv medlem
Dundret Slopestyle Open
Den 24:e Mars(annandag påsk) är det en tävling på Dundret(i Gällivare för er som inte visste det, och dom som inte vet vars Gällivare ligger, använd en karta.). Tävlingen heter Dundret Slopestyle Open och kommer gå till så att man kör 3hopp/åk. Tävlingen är både för brädåkare å skidåkare med individuella klasser som båda innehåller kval och final. Tävlingen kommer kosta ca 50kr och man anmäler sig på plats.
Fina priser till vinnarna.

Kom dit å ta med polarna!!

Peace.

Dundret Slopestyle Open
hehe lite ironi i mina tidigare inlägg :) ta dom inte på allvar

btw så förkänade jag knappt 4platsen

Senast ändrad:
Dundret Slopestyle Open
Känns väl inte så seriöst med en freewebssida och en tävlingsblankett i dålig kvalla som dessutom är felstavad...

Dundret Slopestyle Open
klockan var 2 när det skrevs så man var nog ganska så trött sen så har jag ett stavningsprogram som dampar sönder! (HAR EJ WORD!!!!!!)

Dundret Slopestyle Open
Är det något vettigt lr folk som åker i Dundret som raggar folk bara?
Alltså, kommer det vara speaker osv?

Grymt sugen på Gällivare nån dag under lovet då jag inte har nåt bättre på mig. MEN hur som helst är det något vettigt?

Dundret Slopestyle Open
flusy_91 sa:
KevinHolmbom sa:
Kan ni inte flytta datumet ?! på måndag plz och annandag påsk ... försök hitta sämre datum .. !

fanns ingen annan dag tyvär!!
jodå kommer väll vara en hel del som jag har hört :D
speker kommer och DJ
Antar att du citerade fel person. Fan vad fett då! Jag kommer nog iaf.
Vad är det för hopp, linje -> storlek osv?
När ska man anmäla sig?
Säkerhets-krav mer än påskrift?

Dundret Slopestyle Open
hoppen kommer att shapas och byggas på men tävlingshoppen finns redan där, hör av er till flusy_91 för mer specifik info

Senast ändrad:
Dundret Slopestyle Open
ni som ha frågor kan adda min msn Jonte_lg@hotmail.com

Anmälan är senast den 24:e kl 10:50 och betalningen sker den 24:e
finns sjukvårdare på plats men vi står inte för om ni råkar förstöra något det står ni själva för

Senast ändrad:
Dundret Slopestyle Open
dock tycker jag det är lite svagt av freeride att inte ta med det i kalendern, trots att tips om det är inskickat för flera veckor sen

Peace.

Dundret Slopestyle Open
Nya sidan ser bättre ut än gamla, men tycker ni ska lägga in lite info om hur man ansöker, sista ansökningsdag osv osv. Tider mm

edit: kostar det något att delta?

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp