Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oktober ca börjar det droppa in.R00bert sa:Dynafit har väl inga utskrivna flextal så vitt jag vet. Vad jag läst mig till (har grottat ner mig en jäkla massa i ämnet inför stundande inköp) så ligger Mercuryn mellan Vulcan och Titan vad gäller flex. Hur pass nära de ligger har jag inte lyckats läsa mig till. Finns rent generellt ganska lite info om Mercuryn i jämförelse med Vulcan som får all uppmärksamhet.. Går och väntar på att det ska börja rulla in pjäxor i butiker snart så man kan gå och prova och köpa sig ett par.
Edit: På tal om det. Någon som vet när det börjar dyka in prylar i butikerna? Oktober?
Reading comprehension 101? ;-)PNyberg sa:Oktober ca börjar det droppa in. För övrigt så hoppas jag verkligen att dina uppg om flex på mercury är fel. Hoppas innerligt att den är styvare än titanen.
Du kanske missuppfattade mig. Mercury ska vara styvare än Titan. Har inte sett något om hur pass mycket bara.. Tids nog lär vi vetaPNyberg sa:Oktober ca börjar det droppa in.R00bert sa:Dynafit har väl inga utskrivna flextal så vitt jag vet. Vad jag läst mig till (har grottat ner mig en jäkla massa i ämnet inför stundande inköp) så ligger Mercuryn mellan Vulcan och Titan vad gäller flex. Hur pass nära de ligger har jag inte lyckats läsa mig till. Finns rent generellt ganska lite info om Mercuryn i jämförelse med Vulcan som får all uppmärksamhet.. Går och väntar på att det ska börja rulla in pjäxor i butiker snart så man kan gå och prova och köpa sig ett par.
Edit: På tal om det. Någon som vet när det börjar dyka in prylar i butikerna? Oktober?
För övrigt så hoppas jag verkligen att dina uppg om flex på mercury är fel. Hoppas innerligt att den är styvare än titanen.
Yea...läste fel. Skyller på att jag yrade i nattmössan. Var ju trots allt innan kl5 :PR00bert sa:Du kanske missuppfattade mig. Mercury ska vara styvare än Titan. Harnte sett något om hur pass mycket bara.. Tids nog lär vi vetaPNyberg sa:Oktober ca börjar det droppa in.R00bert sa:Dynafit har väl inga utskrivna flextal så vitt jag vet. Vad jag läst mig till (har grottat ner mig en jäkla massa i ämnet inför stundande inköp) så ligger Mercuryn mellan Vulcan och Titan vad gäller flex. Hur pass nära de ligger har jag inte lyckats läsa mig till. Finns rent generellt ganska lite info om Mercuryn i jämförelse med Vulcan som får all uppmärksamhet.. Går och väntar på att det ska börja rulla in pjäxor i butiker snart så man kan gå och prova och köpa sig ett par.
För övrigt så hoppas jag verkligen att dina uppg om flex på mercury är fel. Hoppas innerligt att den är styvare än titanen.![]()
Frågan är vad du gjorde på freeride kl. 05 ?????PNyberg sa:Yea...läste fel. Skyller på att jag yrade i nattmössan. Var ju trots allt innan kl5 :P
Hehe. Jag hade tråkigt på flygplatsen i Split. Nu sitter jag på ett tåg som tar ca 7 timmar. God stämning!LawndartGustav sa:Frågan är vad du gjorde på freeride kl. 05 ?????PNyberg sa:Yea...läste fel. Skyller på att jag yrade i nattmössan. Var ju trots allt innan kl5 :P