Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det kan ju bli en riktig sucksee:DHasse sa:Finns även retro modellen av skidornaMed Vibrationsdämpare..
//H
de är helt sanslöst äckligt fula,,ekdahl sa:
Jag antecknar, det kommer jag absolut väga in när jag prövar skidorna, att det är sanslöst fula, orka, not,alwaysCrash sa:de är helt sanslöst äckligt fula,,ekdahl sa:
Tyvär så väljer nog fler och flera skidåkare skidor efter utséende än efter åkegenskaper.Lima-ko sa:Jag antecknar, det kommer jag absolut väga in när jag prövar skidorna, att det är sanslöst fula, orka, not,alwaysCrash sa:de är helt sanslöst äckligt fula,,ekdahl sa:
Är det verkligen bara jag som inte bryr mig ett skit om hur skidorna ser ut? Vad hände med åkegenskaper, isgrepp, lekfullhet, vridstyvhet, är det sekundära grejer eller?
jag kör me K2 public enemy 07, tycker inte att den är ett dugg snygg, faktiskt ganska ful,, men tycker den är sjukt skön och skidan passar ba till min åkstil och de jag gör..Lima-ko sa:Jag antecknar, det kommer jag absolut väga in när jag prövar skidorna, att det är sanslöst fula, orka, not,alwaysCrash sa:de är helt sanslöst äckligt fula,,ekdahl sa:
Är det verkligen bara jag som inte bryr mig ett skit om hur skidorna ser ut? Vad hände med åkegenskaper, isgrepp, lekfullhet, vridstyvhet, är det sekundära grejer eller?
Det stämmer till 100%Hasse sa:Så sant så sant Lima-ko. Mycket bra skrivet och jag tror det stämmer oxå..
//H
Men eftersom det är så vi vill ha det så finns det ju inget att klaga på.Lima-ko sa:Kanske är faktumet att det bara är en handfull av Er som verkligen känner skillnad på olika skidor!? Jag menar, när man hasar runt i parken med mittmontering och slöa kanter kommer ju vilken skida som helst kännas bra (läs, lika bra/dålig som vilken annan skida som helst).
tycker att de både är spydigt och kaxigt att skriva , jag antecknar, och sedan anta att jag har köpt mina skidor för att de är snygga och inte för att de är bra skidor..Hasse sa:alwaysCrash: Ser inte att han skrev nåt sånt till dig så varför skall du skriva det till han för då? Sen så håller jag faktiskt med Lima-ko att det verkar som ni "jibbers" köper en skida för den är populär/snygg istället för hur bra den är. Sen så stämmer det oxå att ni förmodligen inte känner skillnad på skidor.
//H
Hade Hofman velat ha din åsikt om designen på nästa års TM tror jag han skulle frågat det i inlägget, men det gjorde han inte.alwaysCrash sa:jag kör me K2 public enemy 07, tycker inte att den är ett dugg snygg, faktiskt ganska ful,, men tycker den är sjukt skön och skidan passar ba till min åkstil och de jag gör..
shup up and relax..
(hasse banna mig inte för att jag skrev "shut up" de va han som va kaxig, jag svarade bara)
Hampus
Jag förde bara fram att jag inte bryr mig om hur du tycker att skidorna ser ut.alwaysCrash sa:tycker att de både är spydigt och kaxigt att skriva , jag antecknar, och sedan anta att jag har köpt mina skidor för att de är snygga och inte för att de är bra skidor..
fifan för endel gubbar altså.. (menar inte dig)
Glöm inte inbyggd radio i bröstet på jackan!fransosen sa:Någon som vet var man kan få tag på retro-modellen med vibrationsdämpare? (och givetvis det är bara för att ha snygga skidor....)
kan man sedan komplettera med stavar med inbyggd termometer så är lyckan gjord ;-)
Det är väl endel av egenskapen på skidan?jeppenator sa:Det stämmer till 100%Hasse sa:Så sant så sant Lima-ko. Mycket bra skrivet och jag tror det stämmer oxå..
//H
inga jibbers som bryr sig om åkegenskaperna sålänge dom duger i luften![]()
Kanterna går sönder ändå.analkrut sa:haha skulle jag bry mig om hur dom ser ut skulle jag fan inte köra på tm 06/07 haha köpte dom enbart för att det är skönt flex i dom och att det är förstärkta kanter!
Helt rätt.carlstrand sa:snygg grafik är bara en bonus om man lyckas hitta en fin skida att åka på...
jag tror ändå att alla påverkas mer eller mindra av skidans utseende, det tycker jag skid tillverkarna bevisar genom att göra snyggare och snyggare grafiker hade det varit något som inte lönat sig så hade väl skidorna sett lika dana ut hela tiden...
aa det kanske dom gör!!JohanKristofers sa:Kanterna går sönder ändå.analkrut sa:haha skulle jag bry mig om hur dom ser ut skulle jag fan inte köra på tm 06/07 haha köpte dom enbart för att det är skönt flex i dom och att det är förstärkta kanter!
Jag har inget emot att man vill att ett par skidor ska vara snygga, det blir ändå bara ens eget problem i slutändan om det visar sig att man inte kan bemästra de.Noamaan sa:haha det är helt sjukt vad alla "friåkare" verkar hacka på alla jibbers. Jag fattar inte vad folk har emot att man vill att en skida ska vara snygg. Det är ju samma sak med en skida som allt annat man köper som kommer att synas av andra människor.
Det känns som om friåkarna måste hävda sig så jävla mycket, dom verkar lite avundsjuka på att dom inte kan bemästra parken och inte får lika mycket uppmärksamhet av andra som jibbers får, men vad vet jag =)
Sen så är ju friåkarna löjligt mycket materialare, en onödig men jävligt rolig del av sporten.
peace