dynastar skidbag

dynastar skidbag
Dakine har som sagt. De har sin klassiska för två par men som lätt rymmer 3. De har även en dubbeldeckare som man kan dela på med en dragkedja - denna bör ta 4. Alpingaraget kanske kan firra?

dynastar skidbag
Stöckli har ett skitbra för 4-5 par med hjul och allt. Mitt har varit med i 3 àr nu och funkar kanon. Gott om plats har man iallafall.

Importör ska enligt hemsidan vara:
AG Trading AB
Virkesvägen 2
S-12030 Stockholm
Sweden
fon +46 8 612 79 80
info(at)agtrading.se

dynastar skidbag
Blackriverpaint sa:
Stöckli har ett skitbra för 4-5 par med hjul och allt. Mitt har varit med i 3 àr nu och funkar kanon. Gott om plats har man iallafall.
Har du flugit med det??
Blir bråk varje gång jag har med mig mitt stora - som inte kan va särskilt stort i jämförelse med ditt.

dynastar skidbag
Passar på att låna tråden lite. Finns det någon bag som har lats för kläder ev pjäxor och skidor. Om inte så undrar jag om man kan ersätta platsen för skidorna i de största bagarna mot kläder eller pjäxor.
Peace

dynastar skidbag
Du kan få köpa ett oanvänt dynastar skidfodral av mig! Dock får max 2 par skidor ryms. Jag vann det på en tävling och har ingen användning av det.

dynastar skidbag
oscarius sa:
Blackriverpaint sa:
Har du flugit med det??
Blir bråk varje gång jag har med mig mitt stora - som inte kan va särskilt stort i jämförelse med ditt.
Japp, jag har flygit med det flera ggr och det har aldrig varit problem. Flygit både i usa europa med det. Hem från usa hade jag 4 par lagg och pjäxorna i det. Ca 34 kg om jag inte minns fel. Gick utmärkt den gången. Men men det beror på var man checkar in ju. Lätt mulliga brunetter med ett leende på läpparna satsar jag alltid på om möjligheten finns och övervikten är given.

dynastar skidbag
Men du är medveten om att det inte är speciellt kul att transportera att skidfodral med 4 par skidor. Går knappt att lyfta in i bilen. Tro mig, jag har testat.

dynastar skidbag
Niklas_Borg sa:
Men du är medveten om att det inte är speciellt kul att transportera att skidfodral med 4 par skidor. Går knappt att lyfta in i bilen. Tro mig, jag har testat.
jo, det blir nog ganska heavy !!!

därför vill jag ha en som man kan rulla fram. alltså inte bära allt för mycket.

Tillbaka
Topp