E ni med i matchen bratts?

Äh ingen match att klå de där? 50 cent är gangster å tar med sig hela skyddsutrustning å vapenarsenalen till backen, ser tydligen värre ut än en bombsquad då dom kommer glidande dom där g-unit.. har till och med själv sett dyrare diorbrillor i valdisere, dom låg på 1000€ och såg ut som att de var nånting robocop skulle använda...chefigt! ett par såna hade jag absolut velat ha

Brantåkare en sådan dyr skidgren...

Skidor 8000kr
bindningar 3000kr
Pjäxor 5000kr
Teleskopstavar 1000kr
Hjälm 1500kr
Ryggplatta, knäskydd etc. 2000kr
Tranciever 2500kr
Spade 1000kr
Sond 500kr
Stighundar 1000kr
Trekkers 1500kr
Ryggsäck 2000kr
Stegjärn 1500kr
Rep 1000kr
Isyxa 1000kr
Sele 500kr
Isskruvar, karbiner etc. 1500kr
Solbrillor 1000kr
Goggles 1000kr
Jacka 5000kr
Brallor 3000kr
Underställ, strumpor och mössa 1500kr
Mellanlager 1000kr
Bummarbil 3000kr

Det är härligt att det inte är större skillnad på en gammal spicegirl och en riktigt soltorkad skidåkare

vad ere för fel på bratts ? men tycker det är över drivet med tanke på att det inte var speciellt snyggt :/

Gelendesprung: bara en uppsättnings skidor/bindningar?

Är man en hängiven skid/brädåkare så är det ju inte jätteovanligt att man hamnar på de här summorna...

Det viktigaste är att det är märkeskläder hon har!
Sen att kläderna e fula, hon inte kan åka och hennes kropp ser ut som en knarkares i de kläderna gör givetvis ingenting!

Gelendesprung, du har ju inte ens överdrivit, det där är liksom normala priser! Bara en sådan sak som byxorna, 3000:- är normalpris för ett par byxor som skall leverera... Och tusen spänn för goggelsen, jisses... Ett par Oakley med extra lins glider över 2 lax på nolltid! Sedan så har man ju minst 2 par skidor, gärna mer... Så Beckham ligger tamefan i lä!

Ja, Gelendspring har ju helt rätt. Det blir ju fan så, det är dyrt.
Beckhäm kör ju med lite andra saker, hon lyxåker ju bara i pisten. Lovar att dom där brallerna hon har inte håller mer än 4 timmar för mig :P

nu river jag upp denna! förstår inte kärringen att hon ser bokstavligen för jäklig ut? skulle aldrig få för mig att klä mig i sånt trams om jag vore tjej.

EDIT: såg precis att jag har dyrare pjäxor än henne, något att skryta om kan jag säga..

Senast ändrad:
Lite kul är det att kläderna var sydda för att "passa hennes former" Men det är klart det där med former är subjektivt...

jag skulle vilja se en hiphopare i backen, jeezy har ju t ex en halvmiljondollarskedja. Tänk å carva med det

Tillbaka
Topp