E parken i åre fördig?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
E parken i åre fördig?
lr så var det kanske liften som var stängd o inte parken pga att det blåste mkt?? vem vet.

E parken i åre fördig?
E parken i åre fördig?
Utter sa:
hellbergarn sa:
Salkley sa:
Det finns en rolig liten funktion här på forumet som heter SÖK...testa att använda den någongång
Det finns ett utryck som heter trevligt bemötande, testa att använda det någon gång....
Sökfunktionen finns där av en anledning.
Och parken/stendalsliften är stängd pga hård vind.
Detta rör sig om ny fräsch information som troligtvis inte redan fins i forumet. Jag sökte på "parken åre" och fann inga vettiga träffar med specifik information om åres parker och hur det låg till med dom just nu.

E parken i åre fördig?
hellbergarn sa:
Utter sa:
hellbergarn sa:
Det finns ett utryck som heter trevligt bemötande, testa att använda det någon gång....
Sökfunktionen finns där av en anledning.
Och parken/stendalsliften är stängd pga hård vind.
Detta rör sig om ny fräsch information som troligtvis inte redan fins i forumet. Jag sökte på "parken åre" och fann inga vettiga träffar med specifik information om åres parker och hur det låg till med dom just nu.
Du får väl ta och leta lite bättre, gjorde en snabb titt i forumet under kategorien åre och hittade på första sidan tråden om parken i stendalen som senast var aktiv idag.

pallar inte alla kids som ska smälla upp nya trådar utan att kolla om det redan finns liknande

E parken i åre fördig?
Då det ligger till att det redan finns en tråd om parken i Åre som ligger i Stendalen så låser jag denna tråd. Snälla använd sökfunktionen!

//H

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp