AntonOlsson
Medlem
E parken i åre fördig?
Som i rubriken e parken i Åre klar eller har dom knappt börjat med den?
parken var stängd när jag var där i lördasajj sa:Men på skistar står de ju att stendalsliften e stängd??
jag vet! det var så,Pizzaaugust sa:lr så var det kanske liften som var stängd o inte parken pga att det blåste mkt?? vem vet.
Det finns en rolig liten funktion här på forumet som heter SÖK...testa att använda den någongångajj sa:E parken i åre fördig?
Det finns ett utryck som heter trevligt bemötande, testa att använda det någon gång....Salkley sa:Det finns en rolig liten funktion här på forumet som heter SÖK...testa att använda den någongångajj sa:E parken i åre fördig?
Sökfunktionen finns där av en anledning.hellbergarn sa:Det finns ett utryck som heter trevligt bemötande, testa att använda det någon gång....Salkley sa:Det finns en rolig liten funktion här på forumet som heter SÖK...testa att använda den någongångajj sa:E parken i åre fördig?
Detta rör sig om ny fräsch information som troligtvis inte redan fins i forumet. Jag sökte på "parken åre" och fann inga vettiga träffar med specifik information om åres parker och hur det låg till med dom just nu.Utter sa:Sökfunktionen finns där av en anledning.hellbergarn sa:Det finns ett utryck som heter trevligt bemötande, testa att använda det någon gång....Salkley sa:Det finns en rolig liten funktion här på forumet som heter SÖK...testa att använda den någongång
Och parken/stendalsliften är stängd pga hård vind.
Du får väl ta och leta lite bättre, gjorde en snabb titt i forumet under kategorien åre och hittade på första sidan tråden om parken i stendalen som senast var aktiv idag.hellbergarn sa:Detta rör sig om ny fräsch information som troligtvis inte redan fins i forumet. Jag sökte på "parken åre" och fann inga vettiga träffar med specifik information om åres parker och hur det låg till med dom just nu.Utter sa:Sökfunktionen finns där av en anledning.hellbergarn sa:Det finns ett utryck som heter trevligt bemötande, testa att använda det någon gång....
Och parken/stendalsliften är stängd pga hård vind.