Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja!
Är det nån som har kollat i senaste burtonkatalogen? I stort sett alla bilder har lite "hackiga" ramar runt bilderna. Hur fixar man det i photoshop, är det nån som vet om lite tutorials för sånt?
jag markerade en rektangulär ram runt, och sen "omvänd markering" så att ytterkanten markerades. Sen bara målade jag ramen röd. För att få taggarna så använde jag ett filter som heter "gör flytande", det finns under filter--> gör flytande ( eller liquify om du har engelsk version. sen kan man bara dra ut taggarna som man vill. Då blir det lite vita mellanrum där man har dragit ut ramen, det kan du bara måla dit, (tips: använd trollstaven och håll in shift, då kan du markera allt som blev vitt och sen bara måla över.
sjogras, du borde göra det röda till ett nytt lager :P på det där sättet drar du ut hela bilden med dina taggar. OT: har inte katalogen men länka en bild så vet jag garanterat.