Rydellen
Ny medlem
Efterlyser folk som köpt skoter i Kanada!
Har tänkt mig över havet åter en gång och funderar denna gången starkt på att köpa pickis och skoter. Är ganska OFF på området och kan inte mycket alls om skoterar. Har kollat lite på priser och vad man får för pengarna där borta. Det jag undrar är vad man behöver. Hur ny ( icke sönderkörd ) måste den vara och vad är dugligt och vad för dåligt. Jag ska inte köra någon galen hill-climb men man vill ju kunna komma upp i lössnön. Vad får man räkna med att lägga? Och viktigast, hur mycket får man vara beredd att förlora när man turist/stressäljer den i maj...?
Någon som har erfarenhet av att köra skoter i allmänhet men specifikt i Kanada eller Usa får jättegärna skriva i tråden eller höra av sig direkt till mig.
Håll er till enkel info...Det jag kan om skotrar är limiterat till att jag vet att en skoter inte får kylning så länge man inte kör i snön, eftersom bandet sprutar upp snö på en kylare! :D
Är förövrigt ganska duktig på motorer mm.
Rydell
Någon som har erfarenhet av att köra skoter i allmänhet men specifikt i Kanada eller Usa får jättegärna skriva i tråden eller höra av sig direkt till mig.
Håll er till enkel info...Det jag kan om skotrar är limiterat till att jag vet att en skoter inte får kylning så länge man inte kör i snön, eftersom bandet sprutar upp snö på en kylare! :D
Är förövrigt ganska duktig på motorer mm.
Rydell