Ekdahl och Croys videoblog

Haha! tack för uppmärksamheten! :D Dock ska ni veta att ekdahl inte gör ett skit, annat än super o ibland säger trevliga o otrevlgia saker i kameran. Resten står jag för :D piiizzz

Fan vad härligt med videoblaag från er!!! :D

Kan tänka mig det Croy ;)

Nu ska jag se resten!

haha! 6an och 7an är bäst som fan!!:D sjukt roliga! Ekdahl är en ond och lat jävel. passa er för honom...

(jag har gjort vinjetten^^=))

Kul å se =), jobbar ni eller har ni sparat ihop pengar och bara åker? Funderar över lite vart man ska göra nästa säsong.

Båda har jobbat hela sommarne o sparat pengar. Dock har ekdahl fixat jobb 3-4 ggr i veckan nu men jag pallar inte jobba, lever hellre skitjävla fattigt o åker bräda o festar varje dag :)

RCroy sa:
Båda har jobbat hela sommarne o sparat pengar. Dock har ekdahl fixat jobb 3-4 ggr i veckan nu men jag pallar inte jobba, lever hellre skitjävla fattigt o åker bräda o festar varje dag :)
samt äter rester av ryska turister din lortige fan

Nr 8 is droppin sooon! Så fort jag fått tag i filmmaterialet från supermodelchriss! Det kommer bjudas på skitjävla mycket glädje, gaperdays, spraytours och gräsracing!

RCroy sa:
Nr 8 is droppin sooon! Så fort jag fått tag i filmmaterialet från supermodelchriss! Det kommer bjudas på skitjävla mycket glädje, gaperdays, spraytours och gräsracing!
Grymt, var faktiskt in här i tråden tidigare idag för att se om det kommit ut nå nya avsnitt men då vet man att det är på gång :)

RCroy sa:
Jag vill ha meeeeeeer Croy!!! Kommer det någon 8a eller? Längtar längtar :)

Tillbaka
Topp