simonl
Ny medlem
Elov\'s mystiska sångkarriär.
U are not alone..OlofM sa:jag vet vad han fick![]()
U are not alone..OlofM sa:jag vet vad han fick![]()
sluta retas! säg!!!! :DCarl_Lemon sa:U are not alone..OlofM sa:jag vet vad han fick![]()
![]()
kan ju tillägga att jag också vet vad han fickrasmusericson sa:sluta retas! säg!!!! :DCarl_Lemon sa:U are not alone..OlofM sa:jag vet vad han fick![]()
![]()
jag MED! woajeppenator sa:kan ju tillägga att jag också vet vad han fickrasmusericson sa:sluta retas! säg!!!! :DCarl_Lemon sa:U are not alone..![]()
![]()
jag vet också :DRHillblom sa:jag MED! woajeppenator sa:kan ju tillägga att jag också vet vad han fickrasmusericson sa:sluta retas! säg!!!! :D![]()
Alltså är det en hemlighet egenligen?RHillblom sa:jag MED! woajeppenator sa:kan ju tillägga att jag också vet vad han fickrasmusericson sa:sluta retas! säg!!!! :D![]()
Fet hemlighet imotbhOlofM sa:Alltså är det en hemlighet egenligen?RHillblom sa:jag MED! woajeppenator sa:kan ju tillägga att jag också vet vad han fick![]()
Ja vet inte!axlll sa:jag vet också :DRHillblom sa:jag MED! woajeppenator sa:kan ju tillägga att jag också vet vad han fick![]()
Han står ju och spelar synth till Elov..A_F sa:finns de ingen film på ptter hedström? han var ju också med?
men ja menar när han sjunger själv och spelar gitarr:D:DOlofM sa:Han står ju och spelar synth till Elov..A_F sa:finns de ingen film på ptter hedström? han var ju också med?
Vilken utbredning på denna hemlighetRHillblom sa:Fet hemlighet imotbhOlofM sa:Alltså är det en hemlighet egenligen?RHillblom sa:jag MED! woa