Empire gloves

Mustache

Medlem
Empire gloves
tänkte höra om nån har nån erfarenhet av handskarna om det är nått att ha eller om man lika gärna kan köpa ett par hestra?

jag menar empire gloves ca 1000 spänn och hestra för samma grej typ 500.

mvh

Empire gloves
jag var på adventure zone i åre som hade fått in dom och jag håller med om att dom är sjukt dyra! ett par påsk handskar(tunna) kosta 600kr :S ett par vanliga tjocka med fingrar kosta runt 1000 :S och jag vågade inte kolla priset på tummvantarna :( :P

men köp hestra ! sjukt prisvärda även om man tkr dom e dyra!

Empire gloves
Har själv Empire handskarna och är jättenöjd med dem.. Hittar ni ett par skinnhandskar från hestra för 500 spänn så köp dessa!! Empire handskarna är av grymt getskinn... Pipe handskarna kostar till och med mindre än Grenade och DC handskarna så det blir ett par såna till våren också :-)

Empire gloves
Jag har ett par Empire som jag fick för 540 på Cykologen i Östersund.
Dom är sjukt kalla men om du har sånna här tunna fingervatnar som han på Våren typ innuti så blir dom lika varma som hestra.

Empire gloves
en polare har empire, han säger att dom är galet snygga men inte speciellt funktionsdugliga. Hestra är ett märke med fokus på kvalitet. köp hestra och du sparar en redig krogrunda.

Empire gloves
Provade mina Pipe Gloves i Kläppen i Lördags, Har haft många pipegloves men Empire handskarna var betydligt varmare än de jag haft tidigare och grymt sköna! -6 grader var det och inga problem :-)

Empire gloves
toy01 sa:
Provade mina Pipe Gloves i Kläppen i Lördags, Har haft många pipegloves men Empire handskarna var betydligt varmare än de jag haft tidigare och grymt sköna! -6 grader var det och inga problem :-)
-6 är ju ingenting.

Empire gloves
Nä Precis men med tanke på att det är så tunna handskar så var jag rätt nöjd... är det -20 så åker man ju inte gärna i pipegloves...

Empire gloves
Förstår det :-) men snaaart börjar de skööna dagarna med lite sol och värme oxå....
Tumvanten från Empire är visserligen inte billig men sååå jäkla go när det kryper under -20...

Tillbaka
Topp