ChristofferB
Ny medlem
En bing ledig i Val Thorens vecka 5 & 6.
Vi är 5 personer som skall ned till Val Thorens vecka 5 och 6. (christofferb, hilar, Daniel Beyer, Bouic, soda-kth).
Av dessa är det bara hilar o jag som åker lagg. De som åker bräda åker dock lika snabbt som dem på skidor (förutom Hilding, som åker lite snabbare).
Nu är det så att vi har en plats kvar i vår studio centralt belägen (spottloska till Tango).
Det vi ska bedriva för sysslor dessa veckor är följaktligen offpist runt om i området som alla känner sedan tidigare(för vissa i gruppen är detta 3 vistelsen).
Vi undviker rena klätteruppdrag men kör i stort sett överallt.
Hör av dig om du är sugen att leva oss en eller två veckor.
Coffe.
Av dessa är det bara hilar o jag som åker lagg. De som åker bräda åker dock lika snabbt som dem på skidor (förutom Hilding, som åker lite snabbare).
Nu är det så att vi har en plats kvar i vår studio centralt belägen (spottloska till Tango).
Det vi ska bedriva för sysslor dessa veckor är följaktligen offpist runt om i området som alla känner sedan tidigare(för vissa i gruppen är detta 3 vistelsen).
Vi undviker rena klätteruppdrag men kör i stort sett överallt.
Hör av dig om du är sugen att leva oss en eller två veckor.
Coffe.