En bra jävla säsong i Chamonix

Acksell

Ny medlem
Tja alla glada säsongare som är/ska i/till Chamonix :) !
Jag hoppas verkligen ni är sugna på att göra detta till den bästa säsongen nånsin i den lilla hålan.
Det är jag i alla fall, och jag ska tjata hål i huvudet på mina älskade vänner som följer med mig ner så de behandlar varje dag där nere som om det vore studentbal. Då vill jag givetvis att ni gör detsamma. Jag ska i alla fall ha läskigt roligt och jag hoppas att alla ni gör mig sällskap.
Kram på er

Absolut, ska du vara där hela säsongen? Själv ska jag och två kompisar ner efter jul. Har du skaffat jobb och lägenhet?

Jag hade ingen studentbal. Är det roligt? Måste man dansa vals? Isåfall är det bra eller dåligt?

Man behöver inte dansa just vals, men man borde nog dansa något i alla fall. Jag har alltid gillat vals så det måste ses som nåtgot positivt

8 Januari är jag och en polare på plats...den 10 förstärks vi med 2 till =)

/ Mathias

Ska ner till cham på första bäsa buss/bil/flyg/moppe efter jul... inget boende eller jobb fixat men det ordnar sig nog.
om ni har något jag behöver över så är jag tacksam.

åka puder blir man snäll av.

De har ju en massa problem i Frankrike med upplopp o skit, inget trevligt alls. Alla vettiga människor lär ju säsonga i Österike eller Italien i år. Ska ni till cham e de bara att packa basebollträt o knogjärnet, kommer bli slagsmål i fem månader i princip...
Lycka till!!

Hörde att dom stängt den där svenskbaren där alla stekare hänger. Så nu finns det ingenstans att ragga för alla lystna säsongare och villiga veckisar. Tror stan kommer bli torrlagd. Åk inte dit om ni vill ha någonsomhelst nattliv.
Jag varnade er!

Jaaa, man glider ju ner v.9 med 30 mates så de kommer nog bli RÄTTSÅ roligt:D, nån mer som ska ner just denna vecka?:P

Carlsen, jag drar ner v.9 med typ 40-50 stejkers ;D och JA, det kommer bli NAJS. spelar ingen roll om den svenska nattklubben är stängd, man kan ju djura på garaget! Plus att ni som snackar om upploppet i frankrike, det kommer knappast ha någon betydelse för chamonix.

Tillbaka
Topp