En bräda som funkar på hela berget
Tja!
Jag ska ner till Chamonix i vinter och testa på att säsonga för första gången. Innan jag åker ner har jag tänkt inhandla en ny bräda för 3-5kkr. Det jag vill göra med min bräda är:
- Hoppa
- Köra på rails och boxar
- Åka som en kung i puder
- Åka lite vanlig pist ibland
Jag har kört mycket skateboard i mina dar. Så den får gärna vara lite skate inspirerad.
Någon som har ett bra tips på lager?
Jag ska ner till Chamonix i vinter och testa på att säsonga för första gången. Innan jag åker ner har jag tänkt inhandla en ny bräda för 3-5kkr. Det jag vill göra med min bräda är:
- Hoppa
- Köra på rails och boxar
- Åka som en kung i puder
- Åka lite vanlig pist ibland
Jag har kört mycket skateboard i mina dar. Så den får gärna vara lite skate inspirerad.
Någon som har ett bra tips på lager?