En hyllning

• Trådstartare Trådstartare solstace
  • Start datum Start datum
S

solstace

Guest
En hyllning
Jag skulle vilja hylla alla de hjältar som finns här på forumet.

De aktiva hjältarna, de som gör att saker och ting får liv. Det finns ett fåtal riktiga tuffingar, de är helt enkelt hjältar för mig.

Jag kan inte komma ihåg alla namnen men personer som JCM, Mountain_man, Hitme, Miah, Leder, Mes, GNU, ArcTracer samt en och en annan HAWK.

Ni träffar sällan fel, kommenterar bara inlägg som är värda att kommentera, driver med allt och alla, för seriös debatt, visar respekt för talande, visar ingen respekt alls för de som inte tala ska.

Ni är de riktiga hjältarna här. Vi andra pisse-nissar som mest skriver kommentarer till era inlägg eller patetiskt försöker skriva egna slussas snart ut i det verkliga livet där vi inte klarar det med samma mod och välbehag som ni verkar göra!

Jag har säkert glömt ett antal hjältar men det spelar ingen roll, för ni vet det själva: Hjältar är ni. Det är en härlig känsla antar jag, man kanske borde testa någon gång.

Om ni vill kan vi ses över en bit mat,, en golfrunda, lite skidåkning eller flugfiske så ställer jag mer än gärna upp.

Hjältar, överallt och alltid.

En hyllning
Vi kommer garanterat att ses i nån brant nånstans, kanske brottandes vid nåt insteg. Golf är jag väldans dålig på, fiska däremot kan jag och mat grejar jag också men som sagt skidåkning är nog det hetaste tipset för ett sammanträffande. Varför inte lägga dig i träningsläger hos gode ArcTracer som vi andra?

En hyllning
Ja det kanske är sunt med träningsläger! :-)

Jag tycker att likt "lunarstorm" har IRL träffar kan väl freeride ha det med ;-) Tänk er 500 stycken som träffas och åker skidor tillsammans en dag, man skulle kunna boka in sig som grupp och ha hela backen för sig själv ;)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp