En kort påminnelse

En kort påminnelse
Yoyo!
Here we go again.. När folk börjar ha tights ska vi då göra trådar om att dom ska joina pride tåget lr? Låt folk göra vafan dom vill, låt folk ha åsikter. Du kommer inte kunna ändra hela världen och om skiten var ett skämt så var det jävligt uselt. För helvete lägg ner bara..

Felix: bara för att du är överklass så behöver inte alla vara övre medel ;)

En kort påminnelse
v-larsson sa:
couldnt care less! Du är ett praktexempel på den sorgliga besserwissern som lägger ner hela ditt liv på att skriva memoarer om hur folk borde göra för att vara lika duktig som du. Varför hänga här om allt är så besvärligt?
Kunde inte sagt det själv.. vad vill du komma med den här tråden, det har ju trots allt funnits minst 5 st innan din kom?

En kort påminnelse
felix sa:
Och ändå ägnade du inte en sekund åt att göra texten lättläst RCroy.

Något som däremot vore kul är ju att styra om denna tråd till en uträkning av hur det egentligen ligger till med klassförhållandena här på freeride. Som redan sagt är ju ett inte övre medelklass allt för otippat!
Skärp dig, Freeride är hood! Skulle tippa att de flesta ligger strax under fattigdomsgränsen. Själv fick jag som sagt jobba hårt för min internetanslutning, 10 years and gunnin yooooooooo!

En kort påminnelse
Setermaan sa:
felix sa:

Något som däremot vore kul är ju att styra om denna tråd till en uträkning av hur det egentligen ligger till med klassförhållandena här på freeride. Som redan sagt är ju ett inte övre medelklass allt för otippat!
Skärp dig, Freeride är hood! Skulle tippa att de flesta ligger strax under fattigdomsgränsen. Själv fick jag som sagt jobba hårt för min internetanslutning, 10 years and gunnin yooooooooo!
jag får faktiskt betala internet själv:(

En kort påminnelse
tittti540 sa:
Setermaan sa:
felix sa:

jag får faktiskt betala internet själv:(
haha

En kort påminnelse
tragisk kille,vad fan är det du menar med medkänsla? visar man ingen medkänsla om man säger "yo" eller? vem är det man ska visa medkänsla för förresten???

En kort påminnelse
Måste bara säga att det här är det mest onödiga inlägg jag sett sedan "ghetto is the truth"

Kristoferos måste bara säga att det du skriver har ingen poäng alls det enda du andväder dej av är en massa fraser som ska få dej att verka sofistikerad när du garanterat spendera en timme framför ett lexikon bara för att slå alla ord, en jävla massa skitsnack säger jag bara. Själv så tror jag att dom flesta på freeride inser att dom inte bor i hell's kitchen ellr harlem det är bara en sorts stereotyp allt som har med gangster stilen att göra och dom flesta kommer att växa ifrån det så gå och skit ner dej och sluta klaga,

Föresten vart låser man den här skit tråden ?

En kort påminnelse
Titti540, av våra gästboksinlägg att döma trodde jag verkligen att vi hade någonting på gång. Men nu visade det sig att du vänder kappan efter vinden och hänger på alla testosteronstinna forumare (läs Kim_aangh).

Det här har egentligen ingenting med tråden i sig att göra men Kim_aangh, byter du ut ditt "n" mot ett "r", skulle ditt användarnamn reflektera din personlighet ganska bra.

För övrigt blir jag mycket glad av all respons i min gästbok. Ni påbörjar även där era kommentarer med ett "Yo".

Kul att det visar sig att jag inte helt är ute och cyklar.

Kristoferos

En kort påminnelse
Kristoferos sa:
Titti540, av våra gästboksinlägg att döma trodde jag verkligen att vi hade någonting på gång. Men nu visade det sig att du vänder kappan efter vinden och hänger på alla testosteronstinna forumare (läs Kim_aangh).

Det här har egentligen ingenting med tråden i sig att göra men Kim_aangh, byter du ut ditt "n" mot ett "r", skulle ditt användarnamn reflektera din personlighet ganska bra.

För övrigt blir jag mycket glad av all respons i min gästbok. Ni påbörjar även där era kommentarer med ett "Yo".

Kul att det visar sig att jag inte helt är ute och cyklar.

Kristoferos
Vad äre för roligt med Kim Årgh?
Du fattar ju ingenting;)

En kort påminnelse
brukar du säga Du åt någon när du ska tilltala dem? för Yo kommer från You som betyder just Du på engelska, å det finns säkert massor med personer som stör sig på något du säger eller gör, så klaga inte på andra, plus det finns flera trådar

En kort påminnelse
Setermaan sa:
felix sa:

Hahaha, bara för att öppningsfrasen för många är yo och att kläderna kommer från streetwear.com är det inte nå underklassungdomar som hänger här. Kommer man upp i lite högre ålder, 25-35 finns det däremot en hel del som jobbar för sig här! Tänk om detta har ett samband med hur lågt vatten vi simmar omkring i på freeride idag när de yngre tatt över?

En kort påminnelse
felix sa:

Hahaha! jag läste igenom det nu och jag fattade knappt nåt själv heller ärligt talat! Men den som kan tolka det kanske kan få ut några filosofiska tankar ur det xD Men skitsamma, visa medkänsla o respekt för alla och döm inte folk efter hur dom snackat så kommer du få ut mycket mera av livet kristoferos :) Och du kan nog räkna med att åtminstone 80% av alla som hälsar med ett "Yo" i din gästbok driver med dig och inte använder den hälsningsfrasen i vanliga fall ;)

Take care!

En kort påminnelse
?? XD DXD ord DDXX ord XC XL XS XXL !!
Rpct ww!!gh1oneoneone!?" (/5353141!!) XXXxxxD

=

Får man börja sitt inlägg med "Yoo" även om man kan stava?
Händer att jag slänger in det i mening i bland. :)

Typ: "Yoo, men så att.." på finlandsvenska?

Senast ändrad:
En kort påminnelse
Alltså jag måste få säga att kristoferos verkligen får det att rycka i kinderna, men du har rätt om en sak. Jag ÄLSKAR!, att klaga på folk som har så lite för sej så att dom spottar ut en massa skit som inte alls är väsentligt. Men från en ironisk synpunkt så sitter jag och skriver det här inlägget klockan 02.30 (men ååå hycklar kim)

En kort påminnelse
Setermaan sa:
Nämen ärligt, jag och de flesta här på Freeride är ghetto, nu snackar vi hustle och bankrån för hela slanten. Det är yo liksom. Tro inte skidorna är betalda heller!
hahah :D

varför ens göra denna tråd? tror du att folk kommer att sluta skriva ""Yo"" Yoo!!"" ?
Alla "hälsar väl som dom vill"

GOD NATT !

En kort påminnelse
tittti540 sa:
hoppas att du skojjar alltså det här är väl den 138onde tråden om FREERIDEMEDLEMMARNAS SPRÅKVAL och ingen ändrar sej för att nån n00b från NEDRE ÖVERKLASSEN gör en fånig tråd om det?
hahaha
första gången jag håller med denna flickaXD

Snödjup

Tillbaka
Topp