En liten försmak på min film....

den var riktigt, riktigt bra...cleanaste redigeringen jag sett på länge

Det där var grymt :D sjukt bra redigerat, bra låt, bra trick. Kan inte bli mycket bättre, den som filmat och redigerat tycker jag ska visa upp sig mera för det där var grymma grejjer, och den som gjort det borde få jobb av poorboys lr nått ;D

helt fel klippt till den musiken eller fel musik till klippningen beror på hur man ser det. om det är hip-hop brukar det oftast inte va så mycke slomo o snabba korta klipp. känndes som att ni skulle haft en lugnare låt till denns iaf, men låten är grym. beanuts !

fint klippt annars och riktigt bra åkt.! 3.5/5

tycker faktiskt inte heller att låten var så jätte bra, men den passa fint med filmen

asså den var grym den häär lilla filmen. vet inte om det häär var en riktig trailer precis, en trailer ska vara snabb och intensiv och låten ska nästan vara stressande och man ska inte se klart alla hopp du gör, det är en riktigt grym trailer, eran var grymt bra klippt för en vanlig film, bra redigerat för en film och dåligt redigerat för en trailer, Riktigt Riktigt Grymt åk !

Senast ändrad:
KevinHolmbom sa:
asså den var grym den häär lilla filmen. vet inte om det häär var en riktig trailer precis, en trailer ska vara snabb och intensiv och låten ska nästan vara stressande och man ska inte se klart alla hopp du gör, det är en riktigt grym trailer, eran var grymt bra klippt för en vanlig film, bra redigerat för en film och dåligt redigerat för en trailer, Riktigt Riktigt Grymt åk !
haha, men det är som du säger egentligen inte en trailer :P mer liksom bara som en kort film av de klipp som kommer vara med i den riktiga filmen. tänkte att det är roligare att se nått sånthär än en egentlig trailer :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp