en liten fråga till er alla...

• Trådstartare Trådstartare s_ander
  • Start datum Start datum
ja, det är kanske den största sporten och det största evenemanget. men är det en bra anledning til att kolla på det?? inte kollar jag på sånt jag inte gillar, för att det är så populärt. men men.. kanske man kan se någon match om man inte har nått för sig...

jadå ända sen maradona gjorde sina små språng och brolin snurrade 90 grader fel, så har fotboll varit en trevlig tradition...

Viktor

Ojoj, fotboll är religion denna månad. Miljarder människor i hela världen bänkar sig varje dag för att se våra nationshjältar sparka stjärt med andralag, precis som Senegal gjorde igår. Har redan hunnit 2 matcher idag. Äntligen VM!

Vem vinner tror ni?

>> RR <<

Italien har en stark trupp i år. De vinner nog... Frankrike har då absolut ingen chans att ha kvar sitt guld utan Zidane.

Vilken jävla fråga. Alla normala människor lär titta på VM. En del fanatiskt och en del andra med större återhållsamhet. Visst finns det småfjantar som ska vara coola och dissa allt vad fotboll heter
för att det är så rätt bland finnprydda småkillar att säga att fotboll är löjligt och suger. Ni kommer att gråta blod om några år när ni inser ert misstag.....

Jag satt och tittade på vm i morse. 180 min fotboll + en j**vla
massa skit snack emellan.... 5 mål på 180 min... det blir ett mål
på 36 minuter...helt värdelöst. Tänk va mycket man kan göra
under den tiden?

Självklart kollar man på VM. Fan det händer ju inte varje år så nu e man som bänkad framför tvn..............

England Härskar!!

England Häskar????
Det vet jag inte enligt mig så förlorade ju faktiskt sverige 2 poäng i morse mot England...Så det är bara hoppas att det är Sverige som går vidare i gruppen för England gör det nog inte....
//JE

Tyskland vinner VM-guld å Ballack blir skyttekung!

Glöm ej var ni hörde detta först.

/ Smögen, med båten sjösatt

Hatar fotboll... ???
Möjligen kan jag förstå de glin som säger så då de förmodligen bor på platser där gräset är grönt 2 veckor om året, alternativet har en bolltalang som kan jämföras med fogdös nuvarande skidåkningsförmåga - säger man att man hatar fotboll är man tragisk... eller så spelar man bara mogen.

Vad gäller VM så läste jag i Italienska Gazetta de la sport att de tippade brasilien som segrare. Frankrike skulle besegra kroatien i finalen med 3-0 och danmark knipa 3:e-platsen.... de baserade allt detta på statestik de fört de senaste 75 åren, och genom att tolka den hade de kommit fram till ovanstående resultat... italienska muppar säger ni - men 94 kom de fram till att sverige(!)skulle ta brons och brasilien segra....... ni minns väll hur det gick.

Jag gillar inte fotboll men är det VM och nån viktig match så kan det vara rätt underhållande. Annars kan jag inte förstå nöjet med att se människor springa efter en boll.

hur ligger det igentligen till med patriotismen här på freeride? ingen mer än mig som längtar o trånar efter att få återuppleva de där magiska suget i magen under 94 som i hög grad kan jämföras med lyckoruset efter ett riktigt kanonåk?
länge leve de blå gula färgerna! surf´s up!

fotboll är för kvinnfolk. (de åmar sig inte lika mycket efter en föga glidtackling)

Självklart! Jag har varit så upptagen med VM att jag inte hunnit svara förrän nu.

HATA BÖG-RIVALDO!!!!!!!!

Tillbaka
Topp