En tuff länk...!

En tuff länk...!
trevlig hemsida... mycket intressant innehåll! och fina bilder...
vad dom har lagt ner tid på den där sidan.. den ska jag lungt göra till min startsida......=)

En tuff länk...!
Ja det var ju ett intressant och givande upplägg. bäst gillade jag bilden där hon (Bitte) spelade keybord (obs stavning) i hennes (Bittes) vardagsrum. Katten var också mycket gemytlig, sambon tyckte jag däremot alls inte om. Ett mysigt och spännande familjeprojekt helt enkelt!

LOL

En tuff länk...!
Bitte har fått till det rejält! Det är inte ofta man ser en personlig hemmsida som ger ett så B:igt intryck men endå är clean utan ett överflöd av gif animationer! Om nån har någon länk till personliga hemmsidor så lägg dom gärna i den här tråden.....jag älskar att titta på B:iga hemmsidor....

//Oskar

En tuff länk...!
Kjell Rebel:

Man skall inte märka ord, men när du särstavar slut-touch till slut touch (typ horaktig prägel) så blire hysteriskt roligt, särskilt när det syftar på en sida gjord av en så till synes sund och försynt dam. Katt och allt. Stabilt.

Erik

En tuff länk...!
Om du inte redan visste det så är SFFS ett skämt.

Du kan själv kolla det genom att t.ex. slå efter dom i telefonkataloen så får du se. Fast du borde se det genom att bara se den underliggande ironin i alla texter.
Pastor Petting.. i say no more.

En tuff länk...!
Jo, jag vet att den är fejk. Men den är riktigt bra gjord.
Som boken om legoknekten i Palestina, han sprider det varma kristna budskapet...

En tuff länk...!
vet inte vilken som är äldst, hennes gästbokinlägg är från förra påsken...
men det är den orginella bitte desigen på sidan!

// bison.

En tuff länk...!
Håller med je ns:

"Ta chansen" är något av det tuffaste jag sett. hittade den från något år sedan och har nog spelat alla spel vid det här laget. inte mycket till utmaning men endå ett tips till alla!

http://www.tachansen.nu

Fetare än fet.

En tuff länk...!
Cat-fight mellan Bitte och Liljana Bajs, vem tror ni hade vunnit? Min personliga åsikt är att Bitte spöar skiten ur Liljana Bajs vilken dag som helst.....

Tillbaka
Topp