U
user133436
Guest
En vilsen själ på jakt efter en Turskida. (och bindning)
Den korta versionen:
Jag letar ett par turskidor,bindningar och stighudar.
Långa versionen:
Efter att ha gått och spenderat tid i fjällen i sommar har jag fått upp ögonen för Turskidor. Även ifall mina kära TST kommer att tjänstegöra mig en vinter till kommer jag att hamna i samma dilemma som förra hösten och tänkte mig ha en idé om vad jag ger mig in på. Frågorna är många. Vilka skidor ska jag ha? Vad är bra vad är dåligt? Brett eller smalt? Hårt eller mjukt?
Anyways, to the point.
Höjd: 176 Cm
Vikt: 60 pannor
Erfarenhet av skidor: Åkt sedan barnsben men hittade kärleken för puder för två år sedan.
Teknik: Bekväm i alla pistens backar, även utanför.
Budget: 6000 +- 1000
Åkstil: Stora svängar, Droppar gärna, kan stava till snurrar och Butters.
Letar alltså en lekigare skida som ska tåla en helikopter ibland, i stil med Armada JJ & Bubba. Återkommer med info ifall det saknas.
Jag letar ett par turskidor,bindningar och stighudar.
Långa versionen:
Efter att ha gått och spenderat tid i fjällen i sommar har jag fått upp ögonen för Turskidor. Även ifall mina kära TST kommer att tjänstegöra mig en vinter till kommer jag att hamna i samma dilemma som förra hösten och tänkte mig ha en idé om vad jag ger mig in på. Frågorna är många. Vilka skidor ska jag ha? Vad är bra vad är dåligt? Brett eller smalt? Hårt eller mjukt?
Anyways, to the point.
Höjd: 176 Cm
Vikt: 60 pannor
Erfarenhet av skidor: Åkt sedan barnsben men hittade kärleken för puder för två år sedan.
Teknik: Bekväm i alla pistens backar, även utanför.
Budget: 6000 +- 1000
Åkstil: Stora svängar, Droppar gärna, kan stava till snurrar och Butters.
Letar alltså en lekigare skida som ska tåla en helikopter ibland, i stil med Armada JJ & Bubba. Återkommer med info ifall det saknas.
Senast ändrad: