Finns i sverige nu...Kinkan sa:vad är rockster energy?emilstegfeldt sa:Rockster energy drink är godast! men den finns inte i sverige
rockstar energy drink smakar allt annat än gott
vaaaaaart?Willlmutt sa:Finns i sverige nu...
BUSN KAM SLÄNGA SIG I VÄGGEN och powerking smakar inte lika som redbull (men dock gott) lila monster har jag icke smakat och inte häller röda rockstarKinkan sa:all energi dryck som jag har smakat är goda förutom den lila monster och den röda rockstar. Burn och original monstern är dom som smakar bäst enligt mig
red bull smakar precis som powerking och kostar nästan tre gånger så mycket
lila monster e typ mixed med massa typ, ripper o low-carbTingelof sa:BUSN KAM SLÄNGA SIG I VÄGGEN och powerking smakar inte lika som redbull (men dock gott) lila monster har jag icke smakat och inte häller röda rockstarKinkan sa:all energi dryck som jag har smakat är goda förutom den lila monster och den röda rockstar. Burn och original monstern är dom som smakar bäst enligt mig
red bull smakar precis som powerking och kostar nästan tre gånger så mycket
Vrf skulle det vara det?emildysholm sa:de e ganska slöseri med cash om man köper redbull !!
jag tycker att det är det för at det kostar mycket pengar och man kan bli beroende av den !!!Gretzky sa:Vrf skulle det vara det?emildysholm sa:de e ganska slöseri med cash om man köper redbull !!
Jap finsk vodka. thats the shit :DRoosvall sa:de va så de hette!!! finsk vodka right?Outlander sa:Koskenkorva..