J jimmeman Ny medlem 2007-11-28 ensam brädåkare letar boende i kanada! #1 Är en kille på 21 år Letar boende i kanada för en, var är mindre viktigt. Någon som kanske letar efter nån att fylla ut sitt boende med eller liknande? Finns att nå på jimmeman@hotmail.com
Är en kille på 21 år Letar boende i kanada för en, var är mindre viktigt. Någon som kanske letar efter nån att fylla ut sitt boende med eller liknande? Finns att nå på jimmeman@hotmail.com
B Benixen Ny medlem 2007-11-29 ensam brädåkare letar boende i kanada! #2 hallå. själv ska jag bo på the raging elk i fernie funkar som en början
aohde Ny medlem 2007-11-29 ensam brädåkare letar boende i kanada! #3 vill du bo på golvet i våran camperhome?...så länge du e duktig på å laga mat å gillar å skotta snö så :D
vill du bo på golvet i våran camperhome?...så länge du e duktig på å laga mat å gillar å skotta snö så :D