Ensam i Åre 10-22April

86Fredrik

Medlem
Ensam i Åre 10-22April
Tjena..

Som rubriken lyder så kommer jag vara ensam uppe i Åre 10-22April, Ensam på det sättet att jag skall åka upp ensam och bo hos två kompisar som ej åker skidor(fråga mig inte varför) detta par jobbar även rätt mycket så jag söker härligt folk att hänga med både under dagarna som under kvällarna, har mest bara åkt pist tidigare, tänkte dock gå "offpist intro" samt "baksidan" hos skistar experince samt köra en del offpist efter det, gillar att åka överallt, små hoppa och allmänt leka och ha skoj hela dagarna...

Är en skön 26årig singelkille som söker härligt folk =)

Ensam i Åre 10-22April
Hej! Jag är precis nyinflyttad till Åre och skulle också tycka att det var kul med en åkkompis! Vad sägs om att åka lite på måndag? Vi hörs! /Ellen

Ensam i Åre 10-22April
ellennorr sa:
Hej! Jag är precis nyinflyttad till Åre och skulle också tycka att det var kul med en åkkompis! Vad sägs om att åka lite på måndag? Vi hörs! /Ellen
Sorry har inte varit här inne på ett par dagar, men släng iväg ett sms om du känner för det så kan vi ta det därifrån :) 0702013626

Ensam i Åre 10-22April
ellennorr sa:
Sorry har inte varit här inne på ett par dagar, men släng iväg ett sms om du känner för det så kan vi ta det därifrån :) 0702013626

Tillbaka
Topp