Titan är ju en mjuk bindning så du fick vad du ville ha? Att färgen skrapar bort bryr jag mig inte om: mina super titan denim är sjukt snygga och färgen sitter fast förutom där man skrapar i.marux sa:Nosskire:
Hade ett par Flux Titan, han dock bara åka med dem några dagar sedan sålde jag brädan pga toebite. De var ok men färgen skrapades av på bakkappan, var iof demo-ex men ändå.
Flux känns lite transformers i sin formgivning men har de softa modeller tills nästa år så.
Jag utlovar grymma Fluxbindningar till nästa år. De ser overkligt bra ut. Jag fick hem full kollektion med provex förra veckan och jag säger bara WOW!!!marux sa:Flux känns lite transformers i sin formgivning men har de softa modeller tills nästa år så.
Några större nyheter gentemot mot gamla Flux Titan? Dvs. är det värt att sälja och köpa nytt eller har du bara finputsat sakerna ?Doughboy sa:Jag utlovar grymma Fluxbindningar till nästa år. De ser overkligt bra ut. Jag fick hem full kollektion med provex förra veckan och jag säger bara WOW!!!marux sa:Flux känns lite transformers i sin formgivning men har de softa modeller tills nästa år så.
Det är rätt rejäla uppgraderingar. Streamserien har blivit utbytt mot en helt ny bindningsserie och Titanmodellerna har uppgraderats med bottenplattorna från årets Stream. Super Titan har fått den styvare bottenplattan från Stream HF och Titan har fått den mjukare bottenplattan från Stream SF.Nosskire sa:Några större nyheter gentemot mot gamla Flux Titan? Dvs. är det värt att sälja och köpa nytt eller har du bara finputsat sakerna ?