Erfarenhet av Ride

Erfarenhet av Ride
Först och främst: Jag har om 10 dagar bytt ut min ride mor salomon. Har kört på den 2 säsonger. Det är den ända ride bräda jag har riktigt bra erfarenhet av hos ride.

Men, ändå lite fördommar: Dom flesta ride blir ojämna på undersidan. Fråga mig inte varför. En jobbarkompis säger att han har under sitt liv vallat runt 200st ride brädor. Och minst 90% var ojämna, mer eller mindre.. Min är också väldigt ojämn. Visst, jag har inte direkt skött om den som jag borde. Men jag har iaf vallat den "då och då". Har planslipat den en gång. Men nu är det rätt kört. Vallade den senast idag. Oc hdet är inte kul när sickeln tar på kanterna där "det står ut".

Så jag har tröttnat på ride. Visst, min är jävligt skön. Men ändå. Jag har som sagt ingen stor koll på det själv. Men jag åker nog inte ride på ett tag.

/Adde

Erfarenhet av Ride
ok, låter ju inte så bra. har själv en kompis som kör på timeless och säger att det inte går att få en bättre.
men är det en serum du snackar om eller generellt?

Erfarenhet av Ride
Nej. Jag snakar generellt. Ska jag vara ärlighar ajg glömt vad min heter. Den kostade iaf 4500kr nånting utan bindning. Alla tycker olika. Viss är min jävligt skön. Men det är just det att när man vallar får man damp. Sickeln tar ju bara på sidorna... Jag la på -10 -32 valla just för att jag inte vill hålla på valla så mycket.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp