Ett litet roligt spel!

• Trådstartare Trådstartare e-Lias
  • Start datum Start datum
E

e-Lias

Guest
Ett litet roligt spel!
Tjenare!

Sitter och spelar ett litet klurigt spel.
Finns på denna adressen: http://aci996.mine.nu/MultitaskingTest.htm

Nuvarande Rekord by ME: 41,89!

Många kommer säkert säga 69,412 elr liknande, men det är fair play som gäller.
Plus att ja vet att man skall vara helvetesskillad för att klara över 1 minut!

Ska tillägga att det kan ta ett tag innan man får in tekniken, för mig tog detta rekord 10-20min(har en väldigt dålig tidsuppfattning så här dags)...

HA D GÖTT, PEEAACE!

OBS!OBS!OBS!
Detta spelet kan vara kraftigt beroendeframkallande och kan framkalla vrede och ilska som kan gå utöver skärmen framför dig, eller lillesyrran bredvid dig. Ta det försiktigt!
OBS!OBS!OBS!

Ett litet roligt spel!
18.8 sec
Helt galet.. bollarna börjar ju fara runt som tokar vid 15 sec..
(slutade i tid innan det skulle börja gå över styr) =)

Ett litet roligt spel!
DEt är sjukt kul att se vilka tider som svaren är postade om man jämför med när inlägget var postat
01:29:12 postade E-lias spelet. Vid 04:56:49 har Tim vxt klarat 18.8 sekunder :D Hehe ;););):P
Om han nu spelat hela tiden :O

bampambampam

Eller kolla bara på mig själv, jag postar mitt vid 09:30 någonting :)

Ett litet roligt spel!
ha detta var kul, nyckeln e att försöka vara stilla så länge som möjligt, seb så flyttar man sig när man behöver!

efter 23 lr ngt så dampar dom som f*n! de går ju så fort, men jag klarade mej till 24, efter ett litet tag....

Ett litet roligt spel!
men som sagt detta spel beror helt på vilken dator man har snbbare dator = snabbare spel = kortare tid. alltså dom som får så sjukt mkt sitter nog på en rätt bra dålig dator....

Ett litet roligt spel!
men då e de fusk! Jag har gjort upp en strategi, vet exakt hur alla rör på sig och vart man ska röra på sig upp till 35 nånting...

Ett litet roligt spel!
Kallberg: Förstår att du måste ha en högpresterande dator för att kunna köra paint/photoshop liknande och byta ut siffrorna... ;)

Ska jag slänga upp min bild då med 364,286 sekunder, den är inte det minsta mer fejkad än kallbergs...

Ett litet roligt spel!
Å herre gud vad skit man får ta som pro på liret alltså.. livet är inte lätt.. oj oj oj

Ett litet roligt spel!
har lärt mig att inte ens försöka med sådana saker för jag har för dåligt temprament så jag blir grymt förbannad när det inte går som jag själv vill och då brukar saker/personer i min omvärld gå sönder..

Ett litet roligt spel!
DOCK fusk om man har en Seg dator respektive Segt internet då kommer klossarna röra sig mycket saktare :)) (?)

Ett litet roligt spel!
kallber då kan du ju förklara hur du klarade det för enligt mitt sett att se det är omöjligt ... stter du på 56k då eller ?

Ett litet roligt spel!
hmm har tokny dator nu. klarar knappt över 20. men på förra datorn jag hade var de inga problem att ta sig över 40 iaf. å på skolans klarade man helt enormt länge(för vem fnapluggaR`??) Så kallberg jag vet inte vad du gjort med din dator, men katastrof är de att du får så långa tider med en så snabb dator.

Ett litet roligt spel!
150.869 sekunder!!!!

jag tog snapshot på det så jag har bevis på det ifall nån inte tror mig!!

Snödjup

Tillbaka
Topp