Ett par glada grabbars blogg från whistler,

Låt mig citera, FITTDJUR:
"Dagen till ära har den grupp av individer som bor i vår lägenhet och tillhör det lägre stående könet, uppträtt likt regelrätta klimakteriekärringar. Vi misstänker någon form av missnöje och självförakt från fittdjurens sida..."

Bra information för andra som planerar en resa till whistler också!
"En säker källa informerar om att 20 människor åker ifrån Whistler varje år med nyförvärvat aids i bagaget."

Hade vart riktigt intressant att se vad ni hade valt att publicera för bilder ifall det nu varit på tapeten! :)

Hur ser förresten de mer permanenta whistlermänniskorna på att det anlänt en riktig Führer till byn?

underhållning till 100% för er som vet hur världen fungerar lite!

mer leifning åt fuhrern och drakonsi med flera

Äntligen en blogg med lite givande innehåll. Något att läsa för alla som är trötta på bloggare som vill dela med sig av deras senaste inköp av goggles och deras kändisspaningar på krogen etc. Det enda ni skulle kunna toppa med är lite pudershots.

Jag gissar på att det senaste inlägget är också en tripprapport för Flashback.
Men roligt med lite bilder också.. Ni kan ju posta dom i bloggen också :)

Inte för att vara den som är den men om man skriver om sådana grejer är det nog viktigt att fortsätta vara anonym. Det är ju inte direkt grejer man vill ska komma upp när chefen sitter och googlar ens namn på arbetsintervjun om 10 år.

Men keep up the good work förfan. Underhållande läsning.

Tycker synd om er städerska Julia som måste leva med er! Hahaha!

"Jag har en jättemutta i armhålan"

Aj saaaaaatan

jag får en känsla av att allt är bluff eftersom han oroar sig när deras landlord skulle in och de hade rökt på. Det är väl mer regel än undantag att folk röker på i kanada?? Iaf av mina tre års erfarenhet.

Oron skulle inte kunnat vara ett resultat av det rådande rökförbudet i lägenheten? Inte som du påstår någon form av noja från ganjat. Vilket skulle vara omöjligt om det du påstår om att alla röker i Kanada är sant, då detta skulle innebära att de som röker där gör det frekvent och har därmed med största sannolikhet avvant all typ av noja för en lång tid sedan.

Kanske vore det en idé att tänka till lite innan man postar?

/Joseph_G

Lukass sa:
Av: Erks | Igår 23:09 Citera

Sämsta bloggen eva.

Av: flowsnow | Idag 00:52 Citera

Töntar är vad dem är.
DA-DA!

14 respektive 15 år gamla inte konstigt att ni iten förstår vad som ibland kan roa andra!
Äsch, det är väl skönt att dagens ungdom inte är så korrupta och degenererade som 80-talisterna.

Joseph_G sa:
Oron skulle inte kunnat vara ett resultat av det rådande rökförbudet i lägenheten? Inte som du påstår någon form av noja från ganjat. Vilket skulle vara omöjligt om det du påstår om att alla röker i Kanada är sant, då detta skulle innebära att de som röker där gör det frekvent och har därmed med största sannolikhet avvant all typ av noja för en lång tid sedan.

Kanske vore det en idé att tänka till lite innan man postar?

/Joseph_G
tänka är för amatörer. Jag freestylar..."It was a good idea at the time". Jag pekade heller inte på att det var gräset som famkallade nojan för den delen. Påstår heller inte att alla röker i kanada.

Så kanske vore det en idé att läsa lite innan man postar?

sk0glund sa:
sitter admin och lösen på bloggen, någon som kan?!
jag har pratat med killarna och inte ens dom kan lösenordet! till allas våran förtvivlan så har materialet gått förlorat :(

Tillbaka
Topp