Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, det är väl skönt att dagens ungdom inte är så korrupta och degenererade som 80-talisterna.Lukass sa:Av: Erks | Igår 23:09 Citera
Sämsta bloggen eva.
Av: flowsnow | Idag 00:52 Citera
Töntar är vad dem är.
DA-DA!
14 respektive 15 år gamla inte konstigt att ni iten förstår vad som ibland kan roa andra!
tänka är för amatörer. Jag freestylar..."It was a good idea at the time". Jag pekade heller inte på att det var gräset som famkallade nojan för den delen. Påstår heller inte att alla röker i kanada.Joseph_G sa:Oron skulle inte kunnat vara ett resultat av det rådande rökförbudet i lägenheten? Inte som du påstår någon form av noja från ganjat. Vilket skulle vara omöjligt om det du påstår om att alla röker i Kanada är sant, då detta skulle innebära att de som röker där gör det frekvent och har därmed med största sannolikhet avvant all typ av noja för en lång tid sedan.
Kanske vore det en idé att tänka till lite innan man postar?
/Joseph_G
ojdå, var lite orolig där ett tag när inläggen slutade efter salviatrippen, hur mår jättemuttan?Lukass sa:kan meddela att pojkarna flyttat hem igen.
jag har pratat med killarna och inte ens dom kan lösenordet! till allas våran förtvivlan så har materialet gått förloratsk0glund sa:sitter admin och lösen på bloggen, någon som kan?!