Europeiska Internet handlare.

v_gurra

Medlem
Hej jag funderar på om det finns några bra butiker på netet som har brädor mm ute i Europa. Jag känner till sport-conrad men inte så många andra.

Är det någon som har några tips på seriösa handlare som förhoppningsvis är billigare än intersport och stadium här hemma.

/G

www.blue-tomato.com har handlat där flera gånger, gratis frakt över 2000:- och dom kör fram paketet till dörren :D
kan vara mellan 500-1000:- billigare där med

Halloj, beställde lite grejor från blue-tomato för några(tre) dagar sen. Någon som vet hur lång tid det brukar ta? På produkternas sida stod det att det att det skulle vara klara för leverans på 24 timmar.
Dock är mina grejer(enligt hemsidan) fortfarande "Under behandling" och har statusen "Ej skickat".

----->Twotip <-----är en bra och pålitlig sida. Har handlat där flera gånger. Dom skickade grejerna samma dag och så var dom här fyra dagar senare.

Senast ändrad:
Det visste jag redan. Undrade hur lång tid det brukar ta. Men tack ändå!

Anders11 sa:
Halloj, beställde lite grejor från blue-tomato för några(tre) dagar sen. Någon som vet hur lång tid det brukar ta? På produkternas sida stod det att det att det skulle vara klara för leverans på 24 timmar.
Dock är mina grejer(enligt hemsidan) fortfarande "Under behandling" och har statusen "Ej skickat".

Jag beställde en mängd grejer i tisdags från blåa tomaten och fick min orderstatus till "Skickad" idag vid tre tiden ungefär, kan posta sen igen när det kommer med :)

Anders11 sa:
Dock är mina grejer(enligt hemsidan) fortfarande \\\"Under behandling\\\" och har statusen \\\"Ej skickat\\\".
det brukar ta mellan 5 till 10 arbetsdagar! vilket jag tycker är sjukt snabbt med tanke på att det kommer ända från österrike :)

Tack för svaren! Fick just ett mejl om att sakerna är skickade nu. "My account" sidan på blue-tomato verkar inte funka, där står det fortfarande att grejerna är "ej skickade" trots att jag har fått mejl om motsatsen.

Senast ändrad:
Kan du kolla din Spårningsinfo: UPS Tracking på ditt account då? Där kan du ju se om det har rört sig något eller ej

Anders11 sa:
Tack för svaren! Fick just ett mejl om att sakerna är skickade nu. "My account" sidan på blue-tomato verkar inte funka, där står det fortfarande att grejerna är "ej skickade" trots att jag har fått mejl om motsatsen.
ibland uppdaterar de statusen lite sent. men alla gånger jag beställt har det blivit skickat inom 24h om det stått så faktiskt. Leveranstiden om du valt vanlig leverans och inte express är 5 arbetsdagar till helsingborg. Bor du längre norrut så kanske du får lägga på en dag eller 2 beroende på hur ups gör. När paketet närmar sig kan man se beräknat leveransdatum på ups hemsida.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp