EVENT: Popcorn Players Supersessions!

snart blir de av! kommer bli sjukt kul! hoppas många är på plats, någon som vet med sig att dom kommer då? :)

Precis Matte! Nu är det riktigt nära gott folk!

Anmälningarna av fotografer och filmteam har rullat in och det kommer nog att bli en spännande tävling! Funderar ni över något ang film- och fototävlingen så kika på hemsidan eller kontakta mig eller sebbe.

Imorgon onsdag så hade vi tänkt att fixa great shape på alla features vi har i backen och då tar vi gärna emot all hjälp vi kan få av alla locals och Pcpare som ska vara med på eventet!
Ni andra behöver inte fundera på detta :)

Och på tal om något helt annat!
Många dudes på detta event, Vars är tjejerna!? :D Hoppas på att får se fler chicks i backen under dessa dagar!

Hoppas vi får se er alla både chicks och dudes i Klinten på torsdag - lördag! PIIZ!

Senast ändrad:
varför fick man inte veta vem som kom 3a eller 4a? :/
bara vem som vann och kom 2a fick man veta..

men Lehmann på freerajd, hans team vann!

Okej här kommer resultatlistan för film:

1 "Viol-Ludde-teamet"
2 BoB
3 Above + PS Media
4 Sebmedia

Foto är jag inte hundra på men etta tvåa trea är dessa iaf:

1 Peter Hesse
2 Lucas Nilsson
3 Maria Johansson

Utöver de tre deltog Ronald Lahti, och Anders Bergström (?), lite osäker på Anders efternamn där, någon som vet kan ju rätta mig om det är fel!

Senast ändrad:
Filmerna är upp till var och en att ladda upp, jag bestämmer ju inte om de vill visa sitt material eller inte.

theseb sa:
Okej här kommer resultatlistan för film:

1 "Viol-Ludde-teamet"
2 BoB
3 Above + PS Media
4 Sebmedia

Foto är jag inte hundra på men etta tvåa trea är dessa iaf:

1 Peter Hesse
2 Lucas Nilsson
3 Maria Johansson

Utöver de tre deltog Ronald Lahti, och Anders Bergström (?), lite osäker på Anders efternamn där, någon som vet kan ju rätta mig om det är fel!
EFTER EGNA ÅSIKTER (ang film) tänkte ja säga att de kändes lite fel att ALLA fick rösta, minikids, föräldrar osv. Dem som inte har nån koll ALLS på filmning o redigering det tävlingen i storsett gick ut på!
Enligt mej så tycker jag de iaf stod mellan Sebmedia & BoB.
För de var dem två som hade sjukast filmning och redigering samt åkning på sjukt hög nivå!

nu menar ja inte att "viol-luddeteam" var dålig eller så vidare, för den va ju rolig osv!
Förhoppningsvis kommer väl alla editer upp här på freeride

Nu får alla h8a och citera hur ni vill men så tycker jag

Ohmie, inte tycker jag att någon ska behöva h8a på dig för att du yttrar dig på det här sättet? Menar, jag tyckte att "viol-ludde-teamet" hade skönast åkarglädje och känsla i sin film, massa målbrottsskrik och skratt, sköna bails osv osv. Men så här i efterhand kan jag hålla med dig om att vi gjorde lite fel som lät alla rösta. Men men, stressigt, lite smått impulsivt anordnad filmvisning kan resultera i lite problems och felsteg! Nästa år har vi förhoppningsvis en jury som får se bidragen kvällen innan, och sedan har man en "Peoples Award" där alla i lokalen får rösta, som JOSS.

Kan bli något av detta iaf, tycker vi gjorde det bra för att vara första gången, samt att idén kom fram 2 veckor före eventet gick av stapeln!

är det bara för mig det inte funkar att se på vimeo ?: ) DEt funkar nu stod att filmen inte kunde visas : ) try again later : )

Senast ändrad:
Ja såklart det bara är för dig det inte funkar kalle, du är ju sämst på allt!

Hehe skojja, verkar konstigt, det funkar då för mig.
Vad är det som inte funkar btw? Börjar det bara inte ladda på filmen?

Här är alltså vårat bidrag, "Viol-Ludde-teamet"

Skitroligt event! Vi var ju dom minst erfarna vad gäller filmning och redigering och vi trodde inte att vi hade en chans efter att vi sett dom andra lagens bidrag, alla var riktigt dope! Det vi vann röster på var nog komiken och åkarglädjen (: Alla som hjälpte till att ordna det här fantastiskt roliga eventet ska ha fett med creds, inte minst Seb och Maria. Hoppas på en repris nästa år!

/Ludde, Viol, Oskar, Joppe och Gluund

Här kommer Sebmedia teamets bidrag:

Vill bara passa på att säga tack till alla mina åkare som gjorde den fetaste insatsen jag bevittnat, sena kvällar och mycket slit. Creds till er! Mindre nöjd med min egen prestation dock, men det tar vi igen nästa år ;)

Åkare:

Elias Hendersson
David Tornéus
Mattias Larsson
Tobias Johansson

Kanske inte blev som man tänkt sig, jag är väl halvnöjd med resultatet rent film- och redigeringsmässigt. Men saknar lite känsla i editen (vad detta beror på har många orsaker men det hör inte hit).

Var ett otroligt skönt event! Hoppas på en större repris till nästa år där arrangemanget blir mer planerat och större.

Maria och jag tackar alla som kom dit och gjorde eventet möjligt, samt alla våra sponsorer, utan er hade det inte gått!
SE I HD FÖR BÄTTRE ALLTING!
http://www.vimeo.com/4227478

Senast ändrad:
Åhja, så roligt event! Allting var superbra ordnat med mat, boende, priser osv (:
Kan hålla med Ohmie, vårat team var ju knappast värdiga vinnare.
Men som sagt, ingen i vårat team har någon som helst erfarenhet av filmning och redigering så är ändå helnöjd med hur resultatet blev (:
Dom andra lagen hade sjuka edits, en fröjd för ögat! Hoppas att alla kommer upp här i tråden. Kan även passa på att tacka alla som ordnat allt, så grymt bra!
Hoppas på en repris nästa säsong :D

Above/P.S Media:

Såg nu att ni laddat upp den i helt knasig upplösning? Är väl 16:9 på originalklippen? :D

Senast ändrad:
Oskarious sa:
Åhja, så roligt event! Allting var superbra ordnat med mat, boende, priser osv (:
Kan hålla med Ohmie, vårat team var ju knappast värdiga vinnare.
Men som sagt, ingen i vårat team har någon som helst erfarenhet av filmning och redigering så är ändå helnöjd med hur resultatet blev (:
Dom andra lagen hade sjuka edits, en fröjd för ögat! Hoppas att alla kommer upp här i tråden. Kan även passa på att tacka alla som ordnat allt, så grymt bra!
Hoppas på en repris nästa säsong :D
Klart att ni var värdiga vinnare, men kanske inte under den bedömningsmall som var utlagd för tävlingen. Ni hade då helt klart mest glädje och lite den där känslan att "så där är det ju när man åker skidor" i helan filmen, jordnära helt enkelt!

Tack alla filmteam,fotografer och andra som kom och gjorde så att detta event blev huur king som helst!
Jag och Sebastian är riktigt glada att så många tyckte det var nice event trots den korta tiden vi styrde upp det hela :)

Njut nu alla av de toppeneditsen som kommer upp här allt eftersom :)

Och vi ska tacka och bocka till alla våra sponsorer! se dom på: http://www.pcp-supersessions.se.nu

piiiz

Senast ändrad:
yeah, de var fan sjukt roligt fast även jävligt jobbigt, men allas bidrag var helt sjuka, grattis till viol teamet!

Sjukt kul event!
Hoppas verkligen att det blir av igen nästa år också!
Tack Seb och Maria för att ni arrangerade detta, tummarna upp för er! :)

Det var galet roligt event och jag hoppas att det blir lika bra nästa år om inte bättre :)
hoppas oxå att det komemr fler team som

I helgen läggs above och P.S media filmen ut igen i cleenare format :)

jag tycker alla editsen var helt sjuka !;P fan vilket spot ni hitta Above/P.S Media ;P sick! btw fett med creds till sebbe och maria som arrangerade alltihopa =)

Tillbaka
Topp