Evisubyxor

admin_jhn

Ny medlem
Evisubyxor
skulle få en 50-lapp av kompis om jag lagade hans evisubrallor, tog hem dom en dag efter skolan och börjar sy. på bordet står ett ljus och självklart råkar jag doppa vänster ben så det blir ett stort brännmärke..

Nu vill han ha 1700kr och ja sa aldrig en chans! då sa han "gå till centret och kolla vad dom kostar då".. men till saken hör att jag vet att han köpt dom för typ 400kr när han var utomlands för nån vecka sedan och inte några äkta från diva.

Hur bevisar jag för denna blåidiot att byxorna är falska och jag bara pejar där efter?
finns det några kännetecken jag kan visa honom? har nån av er falska evisu?

KKFM
UMH

Evisubyxor
HAHAHAHA fan vilken tönt som köper ett par fejk å vill ha 1700 :P liiiite roligt..
va fan äre för "polare" som hålelr på så? haha

Evisubyxor
evisu är nog dom fulaste brallorna, vem vill gå me jeans som e nerkladdade o som e wannabe levis ^^

Senast ändrad:
Evisubyxor
Har man både målarfärg i arslet och brännmärke på benet kommer man vara sjukt unik och förbaskat ball. Din polare borde betala dig minst 500 spänn för din pimpning!

Evisubyxor
kolla om den groteska utsmyckande målarfärgen är vattenfast eller ej. men jag skulle nog hellre kolla om din så kallade vän är äkta eller fejk. hur du gör det vet jag inte riktigt, men jag föreslår ett test som innehåller gå på glödande kol, vada i pirayastim och liknande "grenar". först då kommer du se om din vän förtjänar dessa pengar eller ej.

Evisubyxor
Tjooo....så vitt jag vet ka man kolla på sömmen inne i Jeansen.....Ett par äkta evisu har typ ingen "söm" klart det är en söm, men dom tyg bitarna som är på varsin sida av jeansen har två olika färger röd och blå tror jag. Är det fejk så är det sytråd på varje sida av dom typ!

Hoppas ni fattar ungefär vad jag försöker förklara....Annars så kan man se på tryck, sömmar och annat om det är fejk eller inte, men då bör man ha koll.

Peace
Danne
http://danielronnback.blogspot.com/

Evisubyxor
woh woh woh....
Är förvånade att folk faktiskt har en aning om deras sömmar hit och dit och olika nitar och skit...
Kan väll inte vara så svart att bara ta en stor jävla målarpensel o kladda på nytt alternativt sätt dig
på en nymålad parkbänk?

be din kompis uppsöka psykolog istället och om jag var du skulle jag elda upp byxorna...

För det andra är ju givetvis inte värdet på byxorna lika högt som när han köpte dem, räkna med minst
40% i värdeminskning...

Om han skulle haft en bil och sedan krockat med den efter ett halvår tror han då att han skulle få
tillbaka en splitter ny?

Senast ändrad:
Evisubyxor
H-T sa:
kolla om den groteska utsmyckande målarfärgen är vattenfast eller ej. men jag skulle nog hellre kolla om din så kallade vän är äkta eller fejk. hur du gör det vet jag inte riktigt, men jag föreslår ett test som innehåller gå på glödande kol, vada i pirayastim och liknande "grenar". först då kommer du se om din vän förtjänar dessa pengar eller ej.
haha fy fään va skön:)

Evisubyxor
goofball sa:
woh woh woh....
Är förvånade att folk faktiskt har en aning om deras sömmar hit och dit och olika nitar och skit...
Kan väll inte vara så svart att bara ta en stor jävla målarpensel o kladda på nytt alternativt sätt dig
på en nymålad parkbänk?

be din kompis uppsöka psykolog istället och om jag var du skulle jag elda upp byxorna...

För det andra är ju givetvis inte värdet på byxorna lika högt som när han köpte dem, räkna med minst
40% i värdeminskning...

Om han skulle haft en bil och sedan krockat med den efter ett halvår tror han då att han skulle få
tillbaka en splitter ny?
De är en viss pris-skillnad på ett par fake/äkta byxxor och en bil,

fast, som ja läser i texten låter de inte så faligt , en äkta vän hade lagt de där bakom sig. :)

Om jag var i din situation:
*Jag hade inte betala ett öre.
*Om de hade vart en speciell vän, som hade gjort saker för mig,
och om jag hade ett par evisu , så hade vi väl ba bytt så hade ja tagit dom som de va brännmärken på, eftersom jag råka göra de.

Tillbaka
Topp