erdanielsson
Medlem
Rekommendation på familjedestination - Inte SKISTAR
Jag ska iväg med familjen på ett par dagars skidåkning. Kanske en långweekend, kanske en vecka. Vi bor i södra Sverige och brukar åka till Jämtland för åkningen. Men nu är det prio på att familjens mer gröna åkare (barn och svägerska) också ska ha kul, dvs inte för svåra grejer eller för dyr prislapp, läs INTE Skistar.
Vi snackar löst om Branäs i fyra dagar i januari och det låter bra efter vad jag läst. men jag vill se om det finns andra tips där ute som jag missat. Barnen är 3, 5 och 9 år så bra barnområde och gröna/blå backar är nyckelfaktor. Men om det även finns möjlighet för mig och sambon att fräsa iväg på ett par lite mer avancerade varv eller skogsrepor är det inte ett dumt komplement.
Vi snackar löst om Branäs i fyra dagar i januari och det låter bra efter vad jag läst. men jag vill se om det finns andra tips där ute som jag missat. Barnen är 3, 5 och 9 år så bra barnområde och gröna/blå backar är nyckelfaktor. Men om det även finns möjlighet för mig och sambon att fräsa iväg på ett par lite mer avancerade varv eller skogsrepor är det inte ett dumt komplement.