jag hade en e-line som "arbetsbräda" förra säsongen. den funkar aldeles utmärkt men det är väl inte den bästa när det blir lite mer avanceradåknig. men den funkar tipptopp om man är på men medelgod nivå.
åkte även delar av säsongen på en extrem transfer som var en lite bättre bräda. gillade den faktist, bra pop, stabil. lite dyra lite bättre.