Faaaan!

• Trådstartare Trådstartare x3m
  • Start datum Start datum

x3m

Ny medlem
Faaaan!
Fick mina G4:or stulna förra helgen.
Får väll delvis skylla mig själv när jag hade med mig dem till dippan på afterski, men blir ändå så besviken på att folk inte kan skilja mellan mitt och ditt...

Skidorna var ett par 188cm långa Völkl G4:or av fjolårets modell(de snygga) med Marker 1200 bindningar och med karaktär(jag känner igen dem när som helst), så om ngn hör talas om ett par med liknande beskrivning till salu så kolla om ägaren har orginalkvitto och droppa mig ett mäjl.

Hoppas nu att allt ordnar sig med försäkringsbolaget.

ps. tyvärr var de inte med i beslaget som gjordes i dagarna.

Faaaan!
Kan nog inte hjälpa dig att hitta dom tyvärr, men jag blir bara så j-la förbannad över snorvalpar, gubbar eller vilka idioter det nu är som snor skidor.
Hade man fått tag på nån av dom så hade man dängt upp personen i fråga så redigt att morsan deras inte skulle känna igen dom.

Lycka till att hitta skidorna!

/BB

Faaaan!
Läste i ÖstersundsPosten igår att en 22åring som har stulit skidor uppe i Åre för cirka 80 000 har åkt fast.

men det kanske var det du menade med det senaste beslaget...

Faaaan!
Det är väl fördjävligt att dom själ bilar och gör inbrott men att stjäla skidor......helvetet låt dom brinna där i all evighet!!!!!!!!
Själv blev jag bestulen på ett halsband uppe på kebs fjäll station...det hade tydligen varit flera stölder av liknande karaktär då tjuven öppnade topplocken på ryggsäckarna och tog åt sig allt av värde. JAg hade tagit av mig halsbandet för att basta och då slog dom tilll. Det halsbandet var nog inte värt så mycket men det hade ett speciellt värde för mig, så det var lite tråkigt

Faaaan!
Förra året när jag var i chamonix så ställde min kompis sin bräda på vår balkong som var ett antal våningar upp..... sen hade någon jävlel klättrat upp för hela byggnaden och snott brädan över natten... kanske man ska skylle sig själv att ställa den ute men man tror ju inte att någon klättrar upp ett antal meter för att sno en bräda... konstigt nog så vakna vi inte heller av det... men om jag hade gjort det hade jag fan kastat ner jäveln så han brutit varenda ben i kroppen!!
brädan var en salomon med några specialbindingar från salomons teståkare eller något sånt... vet inte riktigt men men... man blir så FÖRBANNAD på folk som snor... varför? varför?

// bison.

Tillbaka
Topp