Faction 3.zero 2012/2013

Faction 3.zero 2012/2013
Hej. Jag har ett par Faction 3.zero 183cm 2011.
Tror inte att dom har ändrat något på senare modeller.
3. zero fanns i två versioner med och utan tip/tail rocker, jag har den med rocker.
Jag har själv inte åkt på Katanan men läst en del recensioner och talat med folk som har den.
Katanan verkar vara mer av en charger än vad 3.zero är. 3.zero är en lekfull offpist skida utan någon metall.
Fungerar ganska bra på det mesta utom is.

Faction 3.zero 2012/2013
supercross sa:
Mina Faction 3.zero 183cm från 2011 väger 2,2kg paret, utan bindning.
:lol::lol::lol::lol::lol:
Ne... kanske 2,2 per skida, men inte för hela paret. Dynafit Seven Summits (som är äckligt lätta) väger in på 2660g per par.

Faction 3.zero 2012/2013
PNyberg sa:
Varför har du snöat in dig på Katana? Och, varför är isf Faction 3.zero intressanta?
Har ett par Katana 11/12 men man blir alltid sugen på andra, finns så sjukt mycket bra skidor där ute :) antar att det inte lär vara de lättaste att testa ett par Faction i Sverige iaf? eller har jag fel?

Faction 3.zero 2012/2013
coldplaze sa:
PNyberg sa:
Varför har du snöat in dig på Katana? Och, varför är isf Faction 3.zero intressanta?
Har ett par Katana 11/12 men man blir alltid sugen på andra, finns så sjukt mycket bra skidor där ute :) antar att det inte lär vara de lättaste att testa ett par Faction i Sverige iaf? eller har jag fel?
Hade det inte vart ett bättre beslut att gå för en skida som är bredare än 3.zero? Du har ju en varjedag-mördarskida, så då är det väl fint att ha en puderleksak som komplement, ist för ännu en varjedag skida?

Faction 3.zero 2012/2013
coldplaze sa:
PNyberg sa:
Ska du spendera Julen i Sälen? Jag kan ta med mig mina så kan du testa dem.

Faction 3.zero 2012/2013
supercross sa:
coldplaze sa:
PNyberg sa:
Ska du spendera Julen i Sälen? Jag kan ta med mig mina så kan du testa dem.
Tjena! nej kommer spendera julen i Luleå :-/ hade vart nice att testa dessa iof.

PNyberg: Jo jag vet att dem är rätt snarlika, jag kommer inte köpa några 3.Zero om jag inte hittar ett par till uber bra pris, Jag kommer köra Katana denna vinter men nästa så blir det någ att komplementera med ett par fetare. :)

Tillbaka
Topp