Om jag har fattat det rätt så gör dem skidorna väldigt begränsat och att man barakan beställa dem från hemsidan. så precis när de öppnar ja vad ska man säga försälningen så sitter typ 10000 pers och beställer så snabbt de kan. Om man har tur kan man kanske hinna. aja jag kanske har HELT fel men det är ju som sagt vad jag har förstått.
lycka till!