Fail bail!

• Trådstartare Trådstartare MagnusKroik
  • Start datum Start datum
M

MagnusKroik

Guest
Fail bail!
Tjaaa, hur gör ni när ni har bailat på ett trix och kanske tex: har slagit ryggen eller något liknanade.. själv blir jag förbannad och börjar svära å skrika och sen går man ju bara upp igen och testar :) eller så blir man sur hela dan och har ont :P så hur gör ni?

Senast ändrad:
Fail bail!
ja brukar bli förbannad å dra fram glocken å skjuta lite folk så man får ta ut ilskan på nåt å sen äre lungt, då testar jag igen

Fail bail!
jag brukar hålla humöret uppe ett tag, sen blir jag fett less när det inte går.
Men när det väl går så blir jag stoked.

Fail bail!
Av: Lumpe | 2009-12-25 17:30 Citera
jag blir dryg, pratar inte med kompisar, testar tills det funkar, sen blir jag "normal" igen :D

That's so true Lukas xD !

Fail bail!
jag blir inte sur om jag missar ett trick, men om det går dåligt en hel dag blir jag skitsur och vill gå in och fika.

Fail bail!
om jag failar på ett trick som jag brukar sätta får jag damp, och om det går dåligt så drar jag hem och chillar eller köper en dricka eller godis och lyssnar på lite musik, om det fortsätter att gå dåligt fortsätter jag tills jag sätter något trick sen brukar backen stänga :P

Fail bail!
plockar fram glocken och skjuter första bästa dansk, sen blir det weed som fan så svävar man igenom tricket nästa gång sen åker man ner till dalen och dealar lite shit till kidsen

Tillbaka
Topp