Fancy Skiers - 2 fancy 4 school trailer. 08/09

Tyckte om vad jag såg! Den stora frågan är ju om de är Andy milonakis som springer i vit t-shirt??

Det är kul att dom flesta verkar tycka om den, tack! Det var faktiskt lite nervöst först innan kommentarerna började dyka upp. För just den här trailer är annorlunda än vad jag brukar göra - roligt, en aning oseriöst och crazy!

Det var tänkt att filmen skulle bli klar den sista oktober, men efter en datorkrasch så blir det tyvärr lite försenat..

Senast ändrad:
när jag äntligen får höra en movitz låt i en skidfilm så får ja bara höra introt 3 ggr! tror det hade blivit bättre om ni tog med hela!:)
men om man skippar ljudet så verkar det som att filmen kommer bli riiiktigt grym! ;D

klockrent, snyggt filmad, snyggt redigerat och sjukt åkt!
väntar med spänning på långfilmen, tror den blir galen!

Bjorsberg sa:
när jag äntligen får höra en movitz låt i en skidfilm så får ja bara höra introt 3 ggr! tror det hade blivit bättre om ni tog med hela!:)
men om man skippar ljudet så verkar det som att filmen kommer bli riiiktigt grym! ;D
Anledningen till att jag bara tog instrumentalen till låten var för att det var svårt att få det bra när dom sjöng, särskilt när trailer är så pass kort:) Också tycker jag mer om att använda bara instrumentalen i trailers

Fan va skön! Fancy är alltid lika sköna ;) Ska bli kul att se filmen!
Tyckte det stog "Coming Fall 2004" först ... höhö ..

Go fancy!

Tillbaka
Topp