Fantastisk!!! eller hur?

Fantastisk!!! eller hur?
Jag måste bara få beröma Johan för det fantastiskt fina med en (reklam)-länk till www.piano.se med försäljning av de kanske bästa flyglarna som finns att köpa!!! antalet flygelköpare är väl dock inte översvallande här på freeride, men vad sägs om en ny Steinway D-flygel (konsertmodellen) för endast 1.082.000 rikstaler ink. moms..... Faktum är dock att känslan är heeelt fantastisk i ett instrument av den kalibern... å hade man en mille över så kunde det ju defenitivt vara en lämplig investering!!!

Ha de!

Fantastisk!!! eller hur?
får väl tillägga att det kanske inte är Johan som väljer innehållet i anonnserna utan verkar vara Google.... de säger att anonnserna skall vara relaterade till sidan där de visas, vilket som sagt verkligen lyckats den här gången!!! att skidor och flyglar hör i hop fattar ju vem som helst, eller det kanske bara är jag som vill ha en Steinway.....?

Fantastisk!!! eller hur?
Det står inget om nåt piano, bara om boende i Åre, internet, hur man syns i sökmotorerna o hitta rättleverantör

Fantastisk!!! eller hur?
känns som ett fynd helt klart. Nej men har de tur så är det nån här på freeride som nappar på en Steinway och då har de inkomsten för det här året.

Fantastisk!!! eller hur?
Hahaha! Jag är på. Om du sedan ser en annons för Gretsch eller ett Yamaha Maple Custom Absolut med 13"
extravirvel: säg till mig på momangen är du snäll! Lev väl! /

Edan

Snödjup

Tillbaka
Topp