Färg glada kläder

filsjo

Ny medlem
Färg glada kläder
Någon som vet nåt märke som gör riktigt färg glada kläder eller bara nån speciell jacka som är de. Länka gärna

Senast ändrad:
Färg glada kläder
De flesta tillverkar börjar komma med riktigt färgglada kläder nu, men två som sticker ut lite är ju Norröna och Sweet. Schyssta passformer oxå. Annars är ju alltid Salomon ett tips, fransoserna gör endel helt galna grejer

Färg glada kläder
special blend har gjort en riktigt läcker jacka till denna säsong, den är vit, grön, gul och röd-randig. riktigt snygg!
men den är min

Färg glada kläder
Utter sa:
Sorry, kan inte stå emot... Varför vill du ha kläder som är glada i färger?
Färg glada blir väl ändå inte "glada i färg"? ...Det blir ju bara meningsuppbyggnadsfel. Och inget annat.

Alla märken gör väl kläder i glada färger?
Bara lite svårt att hitta kanske. Kollat alla onlinebutiker? Junkyard, steepstore, nocomply etc?
Om jag vore du skulle jag nog vänta till årets nyheter kommer. Provade Volcoms kommande kläder i våras, och dom var riktigt feta - massa färger!

Färg glada kläder
nille sa:
Utter sa:
Sorry, kan inte stå emot... Varför vill du ha kläder som är glada i färger?
Färg glada blir väl ändå inte "glada i färg"? ...Det blir ju bara meningsuppbyggnadsfel. Och inget annat.
Färg glada kläder bli i högsta grad "glada i färg" dvs att ´kläderna tycker om färg. Gör om gör rätt!

www.skrivihop.nu viktig sida för många här.

Färg glada kläder
Tillbaka
Topp