Färg på Skidkläder?

Färg på Skidkläder?
själv tycker jag mörka färger är snyggare, typ mörkgrön, brun svart,, sen är det ju nice med skrikiga färger om man är grym och vill sticka ut, men om man är dålig och har sånna färger set det ju bara dumt ut.

Färg på Skidkläder?
skrikiga förger i neon.. typ rosa, grönt, orange eller blå är jävligt snyggt om man är bra annars klassas man in bland alla POSERS som mer och mer börjar ta över i backarna(alltså dom som ser bra ut men är skitkassa på att åka) ..

Färg på Skidkläder?
rött ser snyggast ut mot den vita snön

men i princip allt kan bli snyggt bara man är bra på att färgkombinera

Senast ändrad:
Färg på Skidkläder?
tycker båda vitt och mörka färger, det är mest kombinationen som bestämmer om det blir snyggt eller inte.. men neon färger är verkligen inte snyggt, blir bara för mycket..

Färg på Skidkläder?
Gälar och slem i pist säger du. Jag har nog halkat efter. Måste jag välja så säger jag nog ändå den traditionella lite silvriga kulören.

Shit alltså, det måste vara i Åre det här händer va?

... eller varför inte köra lite abborre? Lite randig sådär. Det skulle ju bli enormt förvirrat och nästan kul på riktigt.

Med näten ute.
/Markus O

Senast ändrad:
Färg på Skidkläder?
Vitt eller grönt men inte neon grönt :) rött är också fint ps, skriver inte vitt för att jon kör i det !

Senast ändrad:
Färg på Skidkläder?
vitt är snyggt men väldigt osmidigt tror jag. tycker grönt e snyggt men även svart beror på hur man kombinerar.

Färg på Skidkläder?
seriöst.. det är ju inte snyggt med skrikiga neonfärger..
det är ju ballt men då ska man ju vara asbra på att åka..
men det är fan inte snyggt..
det snyggaste är ju mörkgrönt o svart kanske beige.
och brunt förstås.. fast mörk..

Färg på Skidkläder?
Ljusblått komb. med rött eller gult. Fräscht.
Rosa+svart e me snajdigt.
Eller helt svart med vita detaljer.
Svart+rött går me bra ihop.

Allt handlar om vem det sitter på o hur man kombinerar.

Färg på Skidkläder?
färgrannt i sverige är förbjudet för då tror man att man är någon.

jante är död, länge leve jante

Färg på Skidkläder?
Brunt och vitt är as snyggt ihop. Den som sa att ingen hade sagt vitt om inte Jon hade haft det kan ju ta sig i arslet! Vita skidkläder har alltid funnits!

Senast ändrad:
Färg på Skidkläder?
Hålelr med på Vitt å grönt! gärna så här lite mörklysande grönt om ni förstår va jag menar! Sen finns det ju en del coola combos me massa olika färger =)

Tillbaka
Topp