Färja til Tyskland

brandt

Medlem
Färja til Tyskland
Hej.

Vi är ett gäng lumpare som ska bila ner till St Anton v.16.
Undrar nu vilken som är bästa vägen tilll Tyskland..
Färjan via Danmark och sedan till Tyskland eller direkt till Tyskland?

// brandt
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp