Farliga människor i St.Anton

ChamBenkeYxan

Ny medlem
Farliga människor i St.Anton
Det verkar på en del trådar på detta forum som om där skulle vara sådana där farliga människor i St.Anton. Jag tänker då främst på individen weppa.
Jag undrar var man inte skall va för att träffa dessa människor.
 
Farliga människor i St.Anton
du menar drugaddicts, dem ska man definitivt akta sig för. Ett tips kan vara att hålla sig i backarna, dit borde de has svårt att ta sig.
 
Farliga människor i St.Anton
Haha, ja. Han verkar farlig?
Vad träffar du för människor om du tycker Weppa verkar farlig? Jesus och hans lärljungar?

Shit vad omoget att säga drugaddicts.
Stick.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp