FARLIGT! kolla hit!

Petttter

Ny medlem
FARLIGT! kolla hit!
Hej, jag bröt nyckelbenet för ca 1 vecka sen och det gör så förjävla ont så det e fan i mig inte sant. Ett tips till er som äger studsmatta, TA ABSOLUT INTE BORT SKYDDET!! Även fast det har blivit trashat till 10000000000. Jag tog bort mitt och jag fastnade med foten imellan fjädrarna, ramlade ner, slog huvet och bröt nyckelbenet.

Testa inte denna combo: Backlfip - 180 - 360 - Bio 5 - Bio 5 - 9
Den krashade jag med så jag bröt nyckelbenet

FARLIGT! kolla hit!
nyckelbenet e inte najs å bryta de har jag gjort. men så förjävla ont gör de vell inte? :P haha gjorde de inte på mig iaf jag åkte snowboard igen efter 2 veckor?

FARLIGT! kolla hit!
Men alla tkr ju att man e überball och gangsta om man tar bort skyddet.... för övrigt så har ajg ramlat mellan fjädrarna en gång själv fast klarade mig:)

FARLIGT! kolla hit!
NiclasK sa:
Irra sa:
NiclasK sa:
orka klaga. Jag bröt mitt nyckelben förra veckan (igen). Men det är ganska cleant:)
va hände nu då??
Det behöver vi inte gå in närmare på;)
du körde sw 7mute to unnatrual 7mute
och du stompa hårt, sen vare en liten knöl vid liften som du råka köra över och så kom det upp en tomte som bet dig i armen så du ramla och bröt nyckelbenet, eller hur?

FARLIGT! kolla hit!
FARLIGT! kolla hit!
Gör ju cp ont att bryta nyckelbenet...kanske beror på hur man bryter det men... värre smärta har jag ej upplevt... btw, töfft med 180 på studsmattan ;)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp